  • 1. Data: 2007-03-26 07:09:10
    Temat: Zmiana miejsca prowadzenia działalności a ulgi ZUS dla nowych przedsiębiorców
    Od: p...@g...com

    Witam!

    Od roku prowadzę działalność gospodarczą i w najbliższym czasie
    chciałbym zmienić miejsce jej prowadzenia. Czy w związku z tym stracę
    ulgę ZUS dla nowych przedsiębiorców?

  • 2. Data: 2007-03-26 08:20:58
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 26-03-2007 o 09:09:10 <p...@g...com> napisał:

    > Od roku prowadzę działalność gospodarczą i w najbliższym czasie
    > chciałbym zmienić miejsce jej prowadzenia. Czy w związku z tym stracę
    > ulgę ZUS dla nowych przedsiębiorców?

    a niby dlaczego?
    chyba, że chcesz założyć nową firmę, wtedy tak.

    Piotr

  • 3. Data: 2007-03-26 08:24:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 26 Mar 2007 00:09:10 -0700, pracus napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Od roku prowadzę działalność gospodarczą i w najbliższym czasie
    > chciałbym zmienić miejsce jej prowadzenia. Czy w związku z tym stracę
    > ulgę ZUS dla nowych przedsiębiorców?

    Nie stracisz pod warunkiem, że nie będzie nawet jednodniowej przerwy.

  • 4. Data: 2007-03-26 15:33:29
    Od: p...@g...com

    On 26 Mar, 10:20, "PiotrB." <p...@n...pl> wrote:

    > a niby dlaczego?
    > chyba, że chcesz założyć nową firmę, wtedy tak.

    A tak po prostu. W tym kraju dzieja sie czasem rozne dziwne rzeczy,
    wiec pomyslalem, ze jesli zmieniam oddzial ZUS, to moze i wszelkie
    ulgi znikaja :)

  • 5. Data: 2007-03-26 18:07:55
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > A tak po prostu. W tym kraju dzieja sie czasem rozne dziwne rzeczy,
    > wiec pomyslalem, ze jesli zmieniam oddzial ZUS, to moze i wszelkie
    > ulgi znikaja :)

    Nie zmieniasz żadnego oddziału.... ZUS jest jeden....

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 6. Data: 2007-03-27 13:05:53
    Od: p...@g...com

    On 26 Mar, 20:07, "Rafal..." <r...@i...arpa> wrote:

    > Nie zmieniasz żadnego oddziału.... ZUS jest jeden....

    No jak to?
    Moje miasto obsluguja ze 3 oddzialy.

  • 7. Data: 2007-03-27 15:37:16
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > No jak to?
    > Moje miasto obsluguja ze 3 oddzialy.

    No ale co tak naprawde załatwiasz w tym odziale? Bo ja tam byłem tylko
    przy otwieraniu DG, potem wszystko elektronicznie....