  • 1. Data: 2003-01-12 14:37:27
    Temat: Zwolnieniz obowiązku podatkowego na rok 2003
    Od: "Nest_m" <n...@2...pl>

    No właśnie jaki są szanse jeżeli ktoś korzysta z ulgi budowlanej ma do
    zwrotu od US jeszcze około 15tys. a rocznie odprowadza 3,5tys.
    Ktoś mi powiedział, że można się starać o zwolnienie z podatku jak to zrobić
    i z czyt to się wiążę jakieś wymogi???
    Za pomoc serdecznie dziękuję
    Nest_m

  • 2. Data: 2003-01-13 11:51:12
    Temat: Re: Zwolnieniz obowiązku podatkowego na rok 2003
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Nest_m" <n...@2...pl> wrote in message
> [...]
    > zwrotu od US jeszcze około 15tys. a rocznie odprowadza 3,5tys.
    > Ktoś mi powiedział, że można się starać o zwolnienie z podatku jak to

    Zwolnienie z podatku ?

    NIE

    Ale mozna wystapic o ZANIECHANIE POBORU ZALICZEK na podatek dochodowy
    w czesci nie przekraczajacej tym ok 15 000 PLN.

    Najlepiej ja Pan pojdzie do milej pani w US (tej co rozlicza Panu Pit-y)
    i powie, ze o to wlasnie paniu chodzi, mila Pani powie jakie dokumenty
    trzeba
    (najprawdopodobniej te rachunki z ktorych wynika ze jest 15 000 do
    odliczenia)

    Niektore USy wlasnie na podstawie ordynacji podatkowej. Jesli podatnik
    uprawdopodobni,
    ze zaliczni znacznie przekraczaja podatek, ktory bedzie nalezny na koniec
    roku US MOZE
    zaniechac poboru zaliczek..

    Sa podobno niektore takie, coo nie zwalniaja....

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-01-20 00:31:22
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Boguslaw Szostak zamieszkała pod adresem
    <a...@u...agh.edu.pl>
    w artykule <news:avu8tj$5d7$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> napisała w ten
    deseń:

> [...]
    > koniec roku US MOZE
    > zaniechac poboru zaliczek..
    >
    > Sa podobno niektore takie, coo nie zwalniaja....

    A na jakiej podstawie mają nie zwalniać?
    Tatiana