  • 1. Data: 2003-03-31 10:44:11
    Temat: Zwrot nadpłaty zasiłku - jak rozliczyc
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    Czesc! Mam nastepujacy problem: Urzad Pracy wyplacil mi w zeszlym roku
    za duzo zasilku, ktory musialem zwrocic (mam dokument ze to zrobilem).
    Dostalem jednak za niego PIT-a. Co teraz zrobic? Faktycznie tych
    pieniedzy nie mialem, wiec nie wiem - umieszczac toto na zeznaniu
    rocznym czy tez nie?

    nijou

  • 2. Data: 2003-03-31 10:52:28
    Temat: Re: Zwrot nadpłaty zasiłku - jak rozliczyc
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    nijou wrote:

> [...]
    > Dostalem jednak za niego PIT-a. Co teraz zrobic? Faktycznie tych
    > pieniedzy nie mialem, wiec nie wiem - umieszczac toto na zeznaniu

    Pytanie:
    W którym roku zwracałeś?
    Jeśli w 2002 to żądać poprawionego PIT-a.

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 3. Data: 2003-03-31 11:01:42
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    "Jureq":

    > Pytanie:
    > W którym roku zwracałeś?
    > Jeśli w 2002 to żądać poprawionego PIT-a.

    W 2002 - co w takim PITcie bedzie? Ujemna kwota czy jak?

    nijou

  • 4. Data: 2003-03-31 12:51:18
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    nijou wrote:

    > W 2002 - co w takim PITcie bedzie? Ujemna kwota czy jak?

    Po prostu mają ci wydać poprawny PIT z kwotą pomniejszona o zwroty

  • 5. Data: 2003-03-31 13:05:45
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    "Jureq":

    > Po prostu mają ci wydać poprawny PIT z kwotą pomniejszona o zwroty

    Jeżeli tak, to ten PIT będzie zawierać same zera - kwotę, którą
    otrzymałem w 2002 r. i jest wymieniona na PITcie zwróciłem w całości.
    Czy można wystawić takiego zerowego PITa?

    nijou

  • 6. Data: 2003-03-31 15:35:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Skorygowana kwota, tzn. kwota faktycznie wypłaconego świadczenia
    pomniejszona o zwrot.