  • 1. Data: 2003-03-31 09:32:54
    Temat: nieaktualny adres na Pit 8B-czy to wazne?
    Od: "Jola" <j...@i...pl>

    Na Pit 8B mam wpisany przez zleceniodawce mój adres zameldowania który nie
    jest aktualny
    (mięli stare dane).Czy musze zglosic zleceniodawcy zeby poprawił Pit 8B ?
    Czy nie jest to istotne przy rozliczaniu podatkowym ?

    --
    Jola

  • 2. Data: 2003-03-31 13:22:51
    Temat: Re: nieaktualny adres na Pit 8B-czy to wazne?
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Jola" <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > (mięli stare dane).Czy musze zglosic zleceniodawcy zeby poprawił Pit 8B ?
    > Czy nie jest to istotne przy rozliczaniu podatkowym ?

    Nieaktualny w momencie podpisywania umowy, czy zdeaktualizował się później?
    Jak później to może być.
    Jak wcześniej to też może być.

  • 3. Data: 2003-03-31 15:36:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jak numer NIP jest poprawny, to ja bym się nie bawił w korekty.