  • 1. Data: 2005-08-19 12:56:42
    Temat: amortyzacja plazmy
    Od: "Bartek_1978" <B...@p...onet.pl>

    Witam

    Jaką stawkę należy przyjąć przy amortyzacji sprzętu RTV - chodzi o telewizor
    plazmowy. Nie mogę nigdzie znaleźć, podciągnąć to pod akcesoria do kompa czy
    jak?

    Bartłomiej Czerkun
    r...@a...pl
    tel./fax 68/374-39-91
    507029916
    gg 1441667

  • 2. Data: 2005-08-19 13:07:49
    Temat: Re: amortyzacja plazmy
    Od: Vonnegut79 <v...@W...onet.pl>

    Bartek_1978 napisał(a):

    > Jakš stawkę należy przyjšć przy amortyzacji sprzętu RTV - chodzi o telewizor
    > plazmowy. Nie mogę nigdzie znale?ć, podcišgnšć to pod akcesoria do kompa czy
    > jak?

    Hmm pewnie kupiłeś i wrzucasz w koszta jako monitor :D Ostatnio bardzo
    popularny sposób... czy przejdzie podczas kontroli to nie wiem. Ale
    jeśli jako monitor to amortyzacja jako sprzęt komputerowy :) Tak mi się
    zdaje...

    Vonn

  • 3. Data: 2005-08-19 15:13:21
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Vonnegut79" <v...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:de4ll4$3k2$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > jako monitor to amortyzacja jako sprzęt komputerowy :) Tak mi się zdaje...

    A czemu nie jako TV?
    Dla mnie odbiornik TV służy wyłącznie do zwiększania dochodu w firmie.
    Czerpię z niego informacje wyłacznie biznesowe, bo chyba nikt nie sądzi, że
    z polską TV można odpocząć czy się zrelaksować? Tak więc ja dałbym wprost
    jako TV, ale co do samej amortyzacji - niestety nie mam pomysłu.

    SIM

  • 4. Data: 2005-08-19 18:33:23
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A czemu nie jako TV?

    Małe uzupełnienie - nie można zapomnieć o abonamencie.
    Stąd w wielu przypadkach zakup odbiornika R lub TV na firmę nie jest
    opłacalne. Ale plazma już może się opłacić, by trafiła w koszta.

    SIM

  • 5. Data: 2005-08-20 07:30:31
    Od: "Bartek_1978" <B...@p...onet.pl>

> [...]
    > Stąd w wielu przypadkach zakup odbiornika R lub TV na firmę nie jest
    > opłacalne. Ale plazma już może się opłacić, by trafiła w koszta.

    A jaka stawka amort. obowiązuje na telewizor?