  • 1. Data: 2002-03-28 11:13:44
    Temat: aukcje internetowe
    Od: Marcin Gorecki <m...@v...pl>

    na stronie allegro znalazlem informacjie, ze nalezy zaplacic podatek
    dochodowy od zysku z aukcji internetowych. jak to naprawde wyglada?
    moze znacie jakas strone, gdzie ten temat jest odpowiednio zglebiony?

    z gory dziekuje
    marcin gorecki
    --
    Zobacz, co aktualnie sprzedaje. Moze cos Cie zainteresuje?
    http://www.allegro.pl/showother.php?id=353922

  • 2. Data: 2002-03-28 16:11:15
    Temat: Re: aukcje internetowe
    Od: "Jolanta B" <j...@p...onet.pl>

    oplata skarbowa (2%)- gdy kwota transakcji powyzej 1000 PLN

    Jola

    Uzytkownik "Marcin Gorecki" <m...@v...pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2002-04-04 21:13:41
    Od: "Adam JAkubowski" <a...@b...gnet.pl>

    świetnie. W końcu trafiłem chociaż na strzęp informacji o aukcjach.
    Osobiście finalizuje kilkanaście aukcji miesięcznie, czy znaczy to, że jeśli
    nie przekraczają one wartyości 1000zł, to nie muszę się martwić?