  • 1. Data: 2002-01-14 17:20:41
    Temat: czy jakis zwrot dostane???
    Od: "przemcio" <p...@w...pl>

    pracuje na umowe zlecenie, jestem studentem...
    zarobilem okolo 6000zl, pracujac w jednej firmir
    wlasnie na w/w umowe...
    moze mi ktos powiedziec czy i ile moge sobie odliczyc
    (czyli ile dostane zwrotu)
    dodam jeszcze ze szef placil za mnie podatek...

  • 2. Data: 2002-01-14 17:50:27
    Temat: Odp: czy jakis zwrot dostane???
    Od: "Conan" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemcio <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1v416$pm8$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > moze mi ktos powiedziec czy i ile moge sobie odliczyc
    > (czyli ile dostane zwrotu)
    > dodam jeszcze ze szef placil za mnie podatek...

    Pzdr Conan

  • 3. Data: 2002-01-14 21:33:26
    Temat: Re: czy jakis zwrot dostane???
    Od: "Bożena" <r...@g...onet.pl>

    Użytkownik "przemcio" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze mi ktos powiedziec czy i ile moge sobie odliczyc
    > (czyli ile dostane zwrotu)
    > dodam jeszcze ze szef placil za mnie podatek...

    Mozesz liczyc na duzy zwrot w granicach 527 PLN po rozliczeniu PIT-37.

    Bożena

  • 4. Data: 2002-01-14 22:04:48
    Od: "przemcio" <p...@w...pl>

    > Mozesz liczyc na duzy zwrot w granicach 527 PLN po rozliczeniu PIT-37.
    >
    > Bożena
    Dziekuje za odpowiedz:)))

  • 5. Data: 2002-01-14 22:36:05
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze r...@g...onet.pl:

    > Mozesz liczyc na duzy zwrot w granicach 527 PLN po rozliczeniu PIT-37.

    Oczywiście pod warunkiem że to 6000 było na rękę a nie brutto.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch
    to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,
    written by a 2bit company, that can't stand 1bit of competition.