  • 11. Data: 2004-02-03 07:20:51
    Temat: Re: czy jesli ktos jest bezrobotny, pracuje na czarno i kupi sobie samochod, co na to us
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    > o tym wiem, ale podobno trzeba wczesniej to zglosic urzedowi skarbowemu,
    > czyz nie tak?
    >
    > jak to zrobic? trzeba podpisac jakas deklaracje?
    >
    > bo to byla by chyba najciekawsza metoda
    >
    >Oczywiście trzeba wypełnić w Urzędzie Skarbowym PCC-1 i dobrze jest go
    wypełnić w obecności sprzedającego bo musi się też podpisać i podać imiona
    rodziców miejsce urodzenia itp.
    TH

  • 12. Data: 2004-02-03 07:53:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    [...a wcześniej Marcin o prostytucji...]

    RRRRROTFL !!!

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2004-02-06 11:13:39
    Od: "Marcin" <m...@t...pl>

    ok, a czy moglbym jakos ujawnic ze zarobilem 40 tys na zachodzie (na czarno)
    zaplacic od tego podatek i miec swiety spokoj?

    jak to zrobic?

    bo chcialbym sobie kupic samochod i byc fair

  • 14. Data: 2004-02-07 01:14:16
    Od: "GARDU" <g...@W...interiaATUKROPKE.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    > On Tue, 3 Feb 2004, TH wrote:
    > [...a wcześniej Marcin o prostytucji...]
    >
    > RRRRROTFL !!!

    oczywiście pisał o samochodzie, a nie pieniądzach an niego :-)