  • 1. Data: 2002-06-05 15:47:45
    Temat: czy można dobrowolnie wejść na VAT?
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Czy w trakcie trwania działalności gospodarczej można dobrowolnie wejść na
    VAT?
    K.

  • 2. Data: 2002-06-05 20:42:41
    Temat: Re: czy można dobrowolnie wejść na VAT?
    Od: "Pawel F. Rozenek" <s...@m...ariadna.pl>

    Użytkownik "Kamila" <K...@2...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w trakcie trwania działalności gospodarczej można dobrowolnie wejść na
    > VAT?
    > K.

    mi nie robili zadnych problemow, Pani w US nawet byla mila :-)

  • 3. Data: 2002-06-05 21:39:27
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Jun 2002, Kamila wrote:

    >+ Czy w trakcie trwania działalności gospodarczej można dobrowolnie wejść na
    >+ VAT?

    Patrz post Orki w wątku "...spółka jawna...".
    Przyznaję że mi szczęka opadła że *w pierwszym roku* nie można :],
    ale rzeczywiście w ustawie jest "...o których mowa w ust. 1, mogą
    zrezygnować ze zwolnienia..."
    Wyglada że ustawodawcy nie pomyśleli (chyba), ale trudno.

    Ja tam wszystkie pomysły powodujące że styczeń jest inny niż
    grudzień (np. amortyzacja przyspieszona itp) uważam za głupie,
    ale cóż... :(

    BTW: nie doczytałem się co się stanie po wykonaniu operacji
    gospodarczej wymuszającej wejście w VAT :> (jest szczegółowy
    opis postępowania "po przekroczeniu kwoty" - ale z tytułu
    'wejścia' rodzaju DG - nie bardzo).

    Pozdrowienia, Gotfryd