  • 1. Data: 2002-06-05 17:27:00
    Temat: [OT] historia prawa sadowego
    Od: mrmat <m...@f...net.pl>

    Sorry ale jest mi to niezmienirie pogtrzebne znaczy sie owy skryp z
    prawa sadowego jesli by ktos mial i mogl by mi udzielic informacji gdzie
    cos takiego moge znalezsc to byl bym bardzo wdzieczny
    z gory dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-06-07 23:26:20
    Temat: Re: [OT] historia prawa sadowego
    Od: "MAGISTER" <w...@p...fm>

    Chodzi ci o wydana ksiazke prze Towarzystwo Biblioteki Sluchaczow Prawa?
    zajrzyj na www.tbsp.org.pl
    Marcin