  • 1. Data: 2009-01-29 21:14:41
    Temat: czy stypendium jest dochodem?
    Od: "m." <t...@o...pl>

    czy stypendium za wyniki w nauce jest dochodem studenta i musi odprowadzic
    od tego podatek?

  • 2. Data: 2009-01-29 22:19:47
    Temat: Re: czy stypendium jest dochodem?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m. wrote:
    > czy stypendium za wyniki w nauce jest dochodem studenta i musi odprowadzic
    > od tego podatek?

    to zależy od tego jaka szkoła i jaka kwota, bo są różne przepisy.
    jak mówimy o regularnych studiach na państwowej uczleni to nie musi

  • 3. Data: 2009-01-29 22:43:02
    Od: "Czaq" <w...@o...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > to zależy od tego jaka szkoła i jaka kwota, bo są różne przepisy.
    > jak mówimy o regularnych studiach na państwowej uczleni to nie musi

    a jak mowimy o prywatnej fundacji i kwocie 380 miesiecznie?

  • 4. Data: 2009-01-29 23:01:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Czaq wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > a jak mowimy o prywatnej fundacji i kwocie 380 miesiecznie?

    pod warunkiem, ze nie pracowałes i nie osiągałeś innego dochodu (jakoś
    tak to leciało)

  • 5. Data: 2009-01-30 06:55:37
    Od: "Czaq" <w...@o...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał
    > pod warunkiem, ze nie pracowałes i nie osiągałeś innego dochodu (jakoś
    > tak to leciało)

    no właśnie - pracowałem na umowy zlecenia, ale zarobiłem mniej niż kwota nie
    powodująca obowiązku zapłaty podatku.

  • 6. Data: 2009-01-30 17:30:26
    Od: "m." <t...@o...pl>

    > to zależy od tego jaka szkoła i jaka kwota, bo są różne przepisy.
    > jak mówimy o regularnych studiach na państwowej uczleni to nie musi

    no wlasnie szkola prywatna (studia zaoczne), kwota 180 zl miesiecznie.