  • 11. Data: 2005-05-19 20:34:05
    Temat: Re: darowizna mieszkania a jego sprzedaż-proszę o porad
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Slayer wrote:

    > możesz wyjaśnić jaki ma interes w zapłacie podatku ?? ;-P

    interes ma taki, żeby potem nie musieć tańczyć w rytm muzyki zagranej
    przez US.

  • 12. Data: 2005-05-19 20:58:03
    Od: "Slayer" <b...@b...ble>

    > interes ma taki, żeby potem nie musieć tańczyć w rytm muzyki zagranej
    > przez US.

    no bez jaj, w najgorszym razie US naliczy podatek i tyle, a jest duuuuże
    prawdopodobieństwo że nie zauważy że sprzedał..... sens zgłaszania żaden,
    odsetek za zwłokę itp i tak nie ma .....

  • 13. Data: 2005-05-19 22:58:08
    Od: "Młody" <s...@t...no-spam.pl>

    Użytkownik "Slayer" <b...@b...ble> napisał w wiadomości

    > no bez jaj, w najgorszym razie US naliczy podatek i tyle, a jest duuuuże
    > prawdopodobieństwo że nie zauważy że sprzedał..... sens zgłaszania żaden,
    > odsetek za zwłokę itp i tak nie ma .....

    no ja nie wiem czy z tą maszyną:US warto zadzierać...Myślę, że stresu w
    życiu człowiek ma dosyć. Wolę spać spokojnie;)))