  • 1. Data: 2005-05-18 10:41:12
    Temat: Umowa o dzieło z przekazaniem praw autorskich - jakie koszty ?
    Od: "si" <n...@n...no>

    Dawno, dawno temu kiedy robiłem tłumaczenia było 50%.
    Później słyszałem, że któryś "mądry" minister finansów chciał zrobić zamach
    i zmaniejszyć do 20%,
    ale ponieważ wtedy już nie pracowałem na takich zasadach przestało mnie to
    interesować.

    Teraz znowu wracam do tego typu działalności. Czy koszty są na 50% czy
    faktycznie zostały zmeniejszone.

    Pozdrawiam
    si

  • 2. Data: 2005-05-20 22:40:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 18 May 2005, si wrote:

    >+ Dawno, dawno temu kiedy robiłem tłumaczenia było 50%.
    >+ Później słyszałem, że któryś "mądry" minister finansów chciał zrobić zamach
    >+ i zmaniejszyć do 20%,

    ...nic nie wiem żeby mu się udało ;)
    Za to namieszać z VATem - i owszem (udało się :]).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)