  • 1. Data: 2003-09-21 23:49:38
    Temat: deklaracja PIT-5 - CO ZROBIĆ JAK ŹLE WYPEŁNIŁEM W ZESZŁYM MIESIĄCU ?
    Od: Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Witam.
    Moje pytanie jest proste.
    Otóż źle wypełniłem deklarację zaniżając dochód i nie wpłaciłem podatki w kwocie
    1260zł.
    Teraz się kapnałem i nie wiem co zrobić aby sobie nie narobić problemów w skarbowym.
    proszę o pomoc.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-09-22 09:40:17
    Od: "Graszka" <g...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kwocie 1260zł.
    > Teraz się kapnałem i nie wiem co zrobić aby sobie nie narobić problemów w

    Trzeba zrobić korektę tej ubiegłomiesięcznej deklaracji, wpłacić należny
    podatek wraz z odsetkami i napisać wyjaśnienie (teraz chyba skierowane do
    Naczelnika US) z zaznaczeniem że zaległość została uiszczona. W moim US
    poinformowano mnie, że mam napisać czynny żal i czekać na decyzję (czyli -
    czy zostanę ukarana czy nie). Rzecz się działa w maju, a uchybienie było
    rzędu kilku złotych przy podatku ok. 1000 zł. Na razie nie dostałam żadnego
    pisma w tej sprawie.
    -----------------
    pozdrawiam, Graszka

  • 3. Data: 2003-09-23 19:41:57
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    kwocie 1260zł.
    > Teraz się kapnałem i nie wiem co zrobić aby sobie nie narobić problemów w

    - napisać korektę deklaracji
    - wpłacić podatek wraz z odsetkami
    - napisać pismo i dołączyć do deklaracji, tzw. czynny żal.

    Wzór z sieci:

    Magda