  • 1. Data: 2006-04-02 21:26:48
    Temat: deklaracja VAT bez podpisu
    Od: "Gabriela" <g...@n...a4.pl>

    Właśnie zauważyłam ze w deklaracji VAT sprzed 3 miesięcy zapomniałam się
    podpisać... co teraz??

  • 2. Data: 2006-04-02 21:57:41
    Temat: Re: deklaracja VAT bez podpisu
    Od: anniya <s...@o...pl>

    Gabriela napisał(a):
    > Właśnie zauważyłam ze w deklaracji VAT sprzed 3 miesięcy zapomniałam się
    > podpisać... co teraz??

    hmmm..
    a jak to zauważyłaś, bo powinnaś to dawno do US wysłać

  • 3. Data: 2006-04-02 23:25:50
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > hmmm..
    > a jak to zauważyłaś, bo powinnaś to dawno do US wysłać

    anniya, czyżbyś była osobą, która nie robi sobie kopii deklaracji i nie daje
    z oryginałem do podstęplowania pieczątką "PRZYJĘTO DNIA..."
    odważna jesteś...

    --
    jacenty
    www.goldap.info.pl

  • 4. Data: 2006-04-03 06:12:37
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 3 Apr 2006 01:25:50 +0200, jacenty (R) napisał(a):

    > anniya, czyżbyś była osobą, która nie robi sobie kopii deklaracji i nie daje
    > z oryginałem do podstęplowania pieczątką "PRZYJĘTO DNIA..."
    > odważna jesteś...

    Ja np nie daję do podstęplowania...... wysyłam pocztą poleconym.

    --
    Mieczysław
    -----------

  • 5. Data: 2006-04-03 07:56:15
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "Gabriela" <g...@n...a4.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie zauważyłam ze w deklaracji VAT sprzed 3 miesięcy zapomniałam się
    > podpisać... co teraz??

    Najprawdopodobniej Urzad sam cie wezwie w celu uzupełnienia podpisu.To nie
    podlega karze.

  • 6. Data: 2006-04-03 11:50:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 2 Apr 2006, Gabriela wrote:

    > Właśnie zauważyłam ze w deklaracji VAT sprzed 3 miesięcy zapomniałam się
    > podpisać... co teraz??

    Mnie w takich przypadkach wzywali do podpisania.
    IMO możesz sama pójść :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2006-04-03 14:36:15
    Od: "Gabriela" <g...@n...a4.pl>

    Uff dzięki wielkie:) Pocieszyliście mnie bo wczoraj wieczorem już prawie
    odjechałam:) Dzięki i pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-04-05 20:29:08
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 3 Apr 2006 01:25:50 +0200, "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>
    wrote:

    >anniya, czyżbyś była osobą, która nie robi sobie kopii deklaracji i nie daje
    >z oryginałem do podstęplowania pieczątką "PRZYJĘTO DNIA..."
    >odważna jesteś...
    W szczecinskich US nie podsteplowuja na kopii,
    tylko daja kwitek pt zaswiadczenie o zlozeniu deklaracji ... (nazwa
    deklaracji).

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl