  • 1. Data: 2006-04-02 16:57:02
    Temat: Rozliczenie roczne-faktury VAT za remont do US ?
    Od: "W...@o...pl" <a...@o...pl>

    Witam.
    Co to za forma rozliczania rocznego,w przypadku którego do urzędu skarbowego
    nalezy dostarczć FV za remont mieszkania.
    Mój klient zgubił fakturę i prosi o duplikat.Problemu nie widzę.Chciałem podać
    kwotę, żeby mógł skończyć rozliczanie,a FV wysłąć pocztą. On twierdzi że z tą FV
    musi pójśc do US bo rozlicza sie w inny sposób.Jaki?

    Pozdrawiam Aneta

  • 2. Data: 2006-04-02 18:24:50
    Temat: Re: Rozliczenie roczne-faktury VAT za remont do US ?
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "W...@o...pl" <a...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:5465.000000d0.4430025e@newsgate.onet.pl...
> [...]
    tą FV
    > musi pójśc do US bo rozlicza sie w inny sposób.Jaki?

    Po wejściu do Unii zwiększył się VAT i teraz można wystąpić do US o zwrot
    różnicy i razem z wnioskiem o zwrot trzeba dostarczy faktury.