  • 1. Data: 2006-04-02 20:15:07
    Temat: PIT 8B złożony w złym urzędzie
    Od: "Patryk" <p...@p...pl>

    Czesc
    Jest taka sytuacja że mam zameldowanie stałe w mieście X natomiast
    zameldowanie czasowe(zamieszkanie) w mieście Y.
    Kiedyś tam, występowałem o nadanie NIP-u do urzędu w mieście zamieszkania
    czyli Y.
    Podając dane do pitu 8b zleceniodawcy przez pomyłkę podałem jako adres
    zamieszkania X i urząd skarbowy w X.

    Teraz złożyłem PIT w urzędzie mojego zamieszkania (Y) czyli tak jako powinno
    się to robić. Jednyny problem to ten PIT-8b wysłany nie tam gdzie trzeba.
    Przy składaniu PITu w urzedzie popytałem się kiku urzędników i każdy mówił
    coś innego.
    Teraz dostałem wezwanie i poszedłem wyjaśnić sprawę do US w Y. Zabrałem ze
    sobą kopię pitu 8b od zleceniodawcy, panie z us zrobiła sobie jego ksero i
    powiedziała że wszystko jest OK.
    Teraz pytanie czy jak dostanę już zwrot podatku to będzie wszystko w
    porządku ?
    Trochę nie wierzę że akurat ta paniw w us miała rację i boję sie że dalej
    będa mnie wzywać.
    Może ktoś miał podobną sytacje i zna ją z praktyki ?

    Patryk

  • 2. Data: 2006-04-02 20:57:38
    Temat: Re: PIT 8B złożony w złym urzędzie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Patryk wrote:
    > Teraz pytanie czy jak dostanę już zwrot podatku to będzie wszystko w
    > porządku ?

    Tak.
    Zamiast ściągać sobie pit z urzędu w X zrobiła sobie kopię od ciebie i
    teraz już ma komplet.