  • 1. Data: 2009-11-14 11:21:49
    Temat: do kiedy opłaca sie składki ZUS?
    Od: "Jan Kowalski" <j...@k...pl>

    Witam!

    Pytanie jak w temacie!

    Do kiedy trzeba opłacić składki na ubezpienienie społeczne!

    Chodzi mi o opłacanie składek miesięcznie!

    Do kiedy i na jakich drukach?!

  • 2. Data: 2009-11-14 11:24:10
    Temat: Re: do kiedy opłaca sie składki ZUS?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 14-11-2009 o 12:21:49 Jan Kowalski <j...@k...pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Pytanie jak w temacie!
    >
    > Do kiedy trzeba op?aciae sk?adki na ubezpienienie spo?eczne!
    >
    > Chodzi mi o op?acanie sk?adek miesiecznie!
    >
    > Do kiedy i na jakich drukach?!

    Zgłoś się na priv to podam Ci konto na które trzeba płacić :)

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-11-14 11:54:38
    Od: "Jan Kowalski" <j...@k...pl>

    hehe

    numer konta jest ogólnie dostępny

    ale dzięki

  • 4. Data: 2009-11-14 12:37:48
    Temat: Re: do kiedy op?aca sie sk?adki ZUS?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jan Kowalski <j...@k...pl> wrote:
    > Witam!
    > Pytanie jak w temacie!
    > Do kiedy trzeba op?aci? sk?adki na ubezpienienie spo?eczne!
    > Chodzi mi o op?acanie sk?adek miesi?cznie!
    > Do kiedy i na jakich drukach?!

    Jeśli płacisz tylko za siebie do 10 nastepnego miesiaca, a jeśli
    także za inne osoby (zlecenia/dziela/pracownikow) to do
    15 nastepnego miesiaca. Opłacać trzeba przelewem, nie potrzeba
    do tego żadnych druków.

    a.

  • 5. Data: 2009-11-14 14:05:41
    Od: "Szerr" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

> [...]
    > także za inne osoby (zlecenia/dziela/pracownikow) to do
    > 15 nastepnego miesiaca. Opłacać trzeba przelewem, nie potrzeba

    Ale za pierwszy miesiąc działalności trzeba chyba złożyć ZUA oraz DRA?

  • 6. Data: 2009-11-15 00:20:20
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Szerr <s...@g...skasuj-to.pl> wrote:

    > Ale za pierwszy miesiąc działalności trzeba chyba złożyć ZUA oraz DRA?

    Przy rozpoczynaniu, jeśli dobrze pamiętam, trzeba złożyć deklaracje:
    - ZFA (zgłoszenie płatnika),
    - ZUA (zgłoszenie ubezpieczonego),
    - DRA za pierwszy miesiąc.

    ZFA i ZUA chyba w ciągu 7 dni od rozpoczęcia DG, a DRA w terminie płatności.

    a.

  • 7. Data: 2009-11-15 14:54:00
    Od: "Szerr" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

    > ZFA i ZUA chyba w ciągu 7 dni od rozpoczęcia DG, a DRA w terminie płatności.

    ZFA składa za ciebie urząd gminy. Słynne "jedno okienko". ;)