  • 1. Data: 2002-11-05 18:31:02
    Temat: duplikat
    Od: z.jas <a...@o...pl>

    W x/02 otrzymałamduplikat fa wystawionej w 2001r za telefony.Czy
    mogęodliczyć Vat ?
    anna

  • 2. Data: 2002-11-05 21:54:12
    Temat: Re: duplikat
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    Użytkownik "z.jas" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > W x/02 otrzymałamduplikat fa wystawionej w 2001r za telefony.Czy
    > mogęodliczyć Vat ?
    > anna

    Nie... Masz tylko 2 miesiace na to. Mozesz jednak calosc (brutto) wlozyc
    sobie w koszty

  • 3. Data: 2002-11-05 22:33:53
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Nov 2002, Sl@o wrote:

    >+ Użytkownik "z.jas" <a...@o...pl> napisał [...]
    >+ > W x/02 otrzymałamduplikat fa wystawionej w 2001r za telefony.Czy
> [...]

    Spróbuję popolemizować, co mi szkodzi ;)
    Jak się zapatrujesz na korektę zeznania, o ile termin płatności
    nie był wcześniejszy niż we wrześniu 2001 ? (bo jak wcześniejszy
    to nie mam pytań i popieram :))

    >+ Mozesz jednak calosc (brutto) wlozyc sobie w koszty

    IMHO pod warunkiem jak wyżej (tj. że VATu już nie można
    skorygować) - ale może się mylę i ktoś sprostuje :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-11-05 23:08:50
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 5 Nov 2002 22:54:12 +0100, "Sl@o"
    <f...@p...com> zakodował:

    >Nie... Masz tylko 2 miesiace na to. Mozesz jednak calosc (brutto) wlozyc
    >sobie w koszty

    Czy nie 2 miesiące od momentu otrzymania?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-11-06 10:05:11
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    Użytkownik "z.jas" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > W x/02 otrzymałamduplikat fa wystawionej w 2001r za telefony.Czy
    > mogęodliczyć Vat ?
    > anna

    Jezeli jest to taki przypadek: w 2001 nie dotarła do Ciebie faktura, w
    X-2002 został Ci wydany duplikat tej faktury (z datą wystawienia duplikatu
    X-2002, z oznaczeniem DUPLIKAT) to VAT odliczyłabym z duplikatu.
    Iwona

  • 6. Data: 2002-11-06 22:50:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 5 Nov 2002 22:54:12 +0100), "Sl@o"
    <f...@p...com> był(a) napisał(a):

    >Użytkownik "z.jas" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >Nie... Masz tylko 2 miesiace na

    2 miesiące od otrzymania FV lub duplikatu! Nie wiem jak ma się do tego
    przełom roku, ale ZTCW Vat nie jest na to wrażliwy.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 7. Data: 2002-11-06 22:51:33
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 5 Nov 2002 23:33:53 +0100), Gotfryd Smolik
    - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> był(a) napisał(a):

    > Spróbuję popolemizować, co mi szkodzi ;)
    > Jak się zapatrujesz na korektę zeznania, o ile termin płatności
    >nie był wcześniejszy niż we wrześniu 2001 ? (bo jak wcześniejszy
    >to nie mam pytań i popieram :))

    Ale po co korygować? księguję duplikat z datą duplikatu i już...

  • 8. Data: 2002-11-07 07:46:09
    Temat: Odp: duplikat
    Od: "Krys" <g...@p...onnet.pl>

    Ale tu chodzi o telefony! - szczegolny obowiazek podatkowy! - jedynym
    zgodnym z przepisami podatkowyni rozwiązaniem wydaje sie byc: po zaplaceniu
    faktury skorygowanie deklaracji za miesiac uplywu terminu platnosci tej
    faktury lub nastepny.

    swoja droga USy patrza tylko czy zaplacone;
    ale co kraj to obyczaj a przepisy prawne stosuja wtedy kiedy sa im wygodne.

    krys

  • 9. Data: 2002-11-07 09:38:45
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Nov 2002, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ Ale po co korygować? księguję duplikat z datą duplikatu i już...

    A prawda, nie popisałem się :[
    Niemniej i tak 2 miesiące to mało :) jak dla spóźnialskich:
    "w razie gdyby" zawsze można korygować...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2002-11-08 07:57:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    tej
    > faktury lub nastepny.
    >
    > swoja droga USy patrza tylko czy zaplacone;

    A jaki to ma związek z zapłatą?