  • 1. Data: 2004-02-19 21:02:53
    Temat: działalność wielobranżowa ???
    Od: "MK" <k...@o...pl>

    Mam pytanie :
    Planujemy z mężem założyć niebawem działalność gospodarczą, która ma
    obejmować kilka branży, m.in. sprzedaż i wypiek ciastek, sprzedaż art.
    spożywczych, sprzedaż kosmetyków oraz tworzenie stron internetowych,
    programowanie sterowników, usługi informatyczne, usługi elektryczne. Moje
    pytanie to : czy jest gdzieś jakieś okroęslenie czy te działalności się ze
    sobą nie gryzą, czy mozna wykonywać wszystko naraz i na jedną działalność
    ???

    MK

  • 2. Data: 2004-02-19 21:07:49
    Temat: Re: działalność wielobranżowa ???
    Od: "iz" <i...@i...pl>

    Możesz wszystko naraz wpisać i jeszcze kilka dopisać, ale wszystko musi mieć
    numerek PKD.
    pozdrawiam
    iz

  • 3. Data: 2004-02-19 21:26:13
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    ... tworzenie stron internetowych,

    To może zacząć od netykiety?
    Bo trochę bajzu narobiłaś na grupie, cztery osobne wątki naraz...

    Tomek

  • 4. Data: 2004-02-19 21:57:31
    Od: "MK" <k...@o...pl>

    Nie zauważyłam żeby przez moje 4 różne pytania powstał jakiś nieład na
    grupie, chyba się trochę czepiasz co ...

    Dzięki za wszelkie odpowiedzi

    MK

  • 5. Data: 2004-02-20 09:53:42
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Nie zauważyłam żeby przez moje 4 różne pytania powstał jakiś nieład na
    > grupie, chyba się trochę czepiasz co ...

    Gdybyś walnęła nie 4, a 15 wątków, to porządek byłby wręcz idealny -
    widoczne byłyby w okienku wyłącznie Twoje.
    A przeczytać netykietę nie zawadzi - jest tam coś akurat na ten temat.
    Nie czepiałbym się, bo lamerstwa nigdzie nie brakuje, ale skoro jedną z
    dziedzin działalności ma być Internet...

    Tomek

  • 6. Data: 2004-02-20 14:16:40
    Od: "MK" <k...@o...pl>

    No to sorki, poprawie się na przyszłość ....

    MK

  • 7. Data: 2005-08-25 19:58:17
    Od: barbara<b...@n...pl>

    Witam mam pytanko?czy zalożyliscie juz tę działalnośc wielobranżowa.jeśli tak to
    czy możecie podzielić sie swoim doświadczeniem? My z meżem też chcielibysmy
    otworzyć taką działalność.dzięki.

    -> http://usenet.pomocprawna.info