  • 1. Data: 2004-02-19 20:19:53
    Temat: Umowa Powołania
    Od: "k...@o...pl" <k...@o...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów:)

    Moje pytanie dotyczy Umowy-Powołania, czy każdego można zatrudnić na Umowę -
    Powołania, do tej pory wydawało mi się że tylko w jednostkach samorządowych itp.
    jak mi wiadomo łatwiej rozwiązuje się taką umowę i czy w takiej sytuacji każdy
    pracodawca może zatrudniać na Umowę Powołania, mam pewne wątpliwości, proszę o
    dyskusję kto i w jakich okolicznościach może zatrudnić na Umowę -Powołania?

  • 2. Data: 2004-02-19 22:08:59
    Temat: Re: Umowa Powołania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2004, k...@o...pl wrote:
> [...]
    >+ dyskusję kto i w jakich okolicznościach może zatrudnić na Umowę -Powołania?

    Dyskutował nie będę bo się nie znam, ale na pewno w ostatnim czasie
    gdzieś na GP lub RP widziałem komentarz do wyroku że nie ma tak
    dobrze - chodziło o zwolnienie z obowiązków jakiegoś urzędnika
    "powołanego" przez urząd miejski. Nie pamiętam co za instytucja
    orzekała, ale orzekła że rozwiązanie umowy "przez odwołanie" dotyczy
    tylko konkretnych stanowisk. Zaznaczam że nie pamiętam czy to
    była ostateczna decyzja.
    Zakładając że mogło to być na GP - to było na 99% w częsci bezpłatnej
    (bo płatnej nie czytam ;) a "papierową" kupiłem tylko jedną na
    jakieś 3 tygodnie), więc... życzę powodzenia w szukaniu ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)