  • 1. Data: 2004-02-19 22:06:49
    Temat: Odliczenia remontowe-czy mozna?
    Od: "KaWu" <rowpo23[CIACH]@gsi.pl>

    Witam
    Kolegi mama juz kilka lat siedzi w Niemczech. Nie ma żadnych dochodów. W
    mieszkaniu obecnie mieszka moj koles z bratem-właścicielka mieszkania jest
    ich mama. Oni maja juz swoje dochody. I tu pojawia soe moje pytanie:
    czy moga odliczyc wydatki na remont mieszkania?
    Czy musza mieć spisana jakąś umowę uzyczenia lub cos takiego? Jeśli mogą-to
    jak to liczyc, procentowo?
    Ja nie mam zielonego pojęcia:)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-19 22:15:16
    Temat: Re: Odliczenia remontowe-czy mozna?
    Od: "KaWu" <rowpo23[CIACH]@gsi.pl>

    > Czy musza mieć spisana jakąś umowę uzyczenia lub cos takiego? Jeśli
    mogą-to
    > jak to liczyc, procentowo?
    > Ja nie mam zielonego pojęcia:)

    Przepraszam ze nie spojrzałem wyzej-znalazłem odp. dot że wystarczy umowa
    użyczenia.
    Ale jeżeli ktos wie jak to rozliczyc na 2 braci?
    Czy pisać 2 umowy użyczenia po 50% na jednego?
    Na kogo wtedy muszą być wypisane rachunki remontowe?

  • 3. Data: 2004-02-19 22:51:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2004, it was written:
    [...]
    >+ Ale jeżeli ktos wie jak to rozliczyc na 2 braci?
    >+ Czy pisać 2 umowy użyczenia po 50% na jednego?

    Dlaczego by nie ?

    >+ Na kogo wtedy muszą być wypisane rachunki remontowe?

    Na każdego z osobna.
    Zauważ że ulga jest "na osobę" a NIE "na lokal".
    Co kto kupi - to odliczy.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2004-02-20 08:48:38
    Od: "KaWu" <rowpo23[CIACH]@gsi.pl>

    > Dlaczego by nie ?

    > Na każdego z osobna.
    > Zauważ że ulga jest "na osobę" a NIE "na lokal".
    > Co kto kupi - to odliczy.

    wielkie dzieki

  • 5. Data: 2004-02-20 09:19:56
    Od: "m t" <a...@W...gazeta.pl>

    Uważaj co kupujesz - nie wszystko podpada pod ulge (np. żarówki, pędzle,
    folie, kubełki itp nie).

    Pozdr.

    mt

    ----
    Dane do wpłat na helikopter dla TOPR:
    TOPR ul.Piłsudskiego 63 A, 34-500 Zakopane
    BPHPBK oddział Zakopane
    84106000760000330000246688
    z dopiskiem AKCJA BRYTAN DLA TOPR

  • 6. Data: 2004-02-20 09:34:35
    Od: "KaWu" <rowpo23[CIACH]@gsi.pl>

    > Uważaj co kupujesz - nie wszystko podpada pod ulge (np. żarówki, pędzle,
    > folie, kubełki itp nie).

    Ok-staram sie uważac. Juz gdzies czytałem ze nie mozna. Ale dzieki.
    A czy umowa użyczenia musi być spisana notarialnie?