  • Date: Tue, 09 May 2006 01:36:25 +0200
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura VAT marża - pytanie

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > No dobra - ale ja patrzę w literę przepisu.

    No to przeczytaj artykuł 120 :-)

    Rozdział 4
    Szczególne procedury w zakresie dostawy towarów używanych, dzieł sztuki,
    przedmiotów kolekcjonerskich i antyków

    Art. 120. 1. Na potrzeby stosowania niniejszego rozdziału:
    4) przez towary używane rozumie się ruchome dobra materialne nadające
    się do dalszego użytku w ich aktualnym stanie lub po naprawie, inne niż
    określone w pkt 1-3 oraz inne niż metale szlachetne lub kamienie szlachetne

    I koniec. Żadnego pół roku :-)

    > Jak to SN w orzeczeniach powiadał: "triuzmem jest"... (że najpierw
    > liczy się LITERA przepisu, dopiero później pozostałe wykładnie).

    Byleby tak było zawsze, a nie na wyrywki ;-(

    M.