  • 1. Data: 2009-11-12 08:47:48
    Temat: faktura VAT na podstawie tylko samegoIREGONU
    Od: bombell <r...@r...net>

    Witam,

    Czy można wystawić klientowi fakturę VAT na podstawie tylko samego
    REGONU? (nie ma jeszcze NIP). Czy wystawia się w tym przypadku inny
    typ rachunku? (prowadzę DG na zasadach ogólnych).

  • 2. Data: 2009-11-12 08:51:30
    Temat: Re: faktura VAT na podstawie tylko samegoIREGONU
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    bombell wrote:

    > Czy można wystawić klientowi fakturę VAT na podstawie tylko samego
    > REGONU? (nie ma jeszcze NIP). Czy wystawia się w tym przypadku inny
    > typ rachunku? (prowadzę DG na zasadach ogólnych).

    Może zapytaj w firmach sprzedających
    programy do wystawiania faktur.
    Powinni byc zorientowani.

    :-)

  • 3. Data: 2009-11-12 09:53:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Może zapytaj w firmach sprzedających
    > programy do wystawiania faktur.
    > Powinni byc zorientowani.

    znaczy o diete ma pytac w firmie ktora napisała program do tworzenia diety
    a o sprawy wiary i religii firmy piszacej strone www okolicznej parafii?
    Po cóz w ogole taka odpowiedz?

  • 4. Data: 2009-11-12 10:20:01
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > znaczy o diete ma pytac w firmie ktora napisała program do tworzenia
    > diety a o sprawy wiary i religii firmy piszacej strone www okolicznej
    > parafii? Po cóz w ogole taka odpowiedz?

    Takie samo żródło jak każde inne.

    Wstawiłem jeden uśmieszek, bo nie wiem jak się wstawia
    rżenie konia :-)

    Po prostu jakoś rzuciło mi się w oczy, że
    pytający podaje mail, który wskauje na to, że jest z firmy,
    która tworzy oprogramowanie dotyczące tego tematu.

    Jeśli firma, która robi soft do tego, nie wie
    co zgodnie z przpisami ten soft ma zawierać i jakie funkcje realizować,
    to jest OK? Oczywiście jest szansa, że bombell tam tylko sprząta usługowo
    w ramach swojej działalności ;-)

  • 5. Data: 2009-11-12 13:36:18
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 12 Nov 2009 00:47:48 -0800, bombell napisał(a):

    > Czy można wystawić klientowi fakturę VAT na podstawie tylko samego
    > REGONU? (nie ma jeszcze NIP). Czy wystawia się w tym przypadku inny typ
    > rachunku? (prowadzę DG na zasadach ogólnych).

    Poprawna odpowiedź np. tutaj:

    http://e-prawnik.pl/biznes/prawo-podatkowe/podatek-v
    at-i-akcyza/
    odpowiedzi/faktura-bez-numeru-nip.html

  • 6. Data: 2009-11-12 18:30:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Wstawiłem jeden uśmieszek, bo nie wiem jak się wstawia
    > rżenie konia :-)

    chyba sie rotfluje :)

    > Po prostu jakoś rzuciło mi się w oczy, że
    > pytający podaje mail, który wskauje na to, że jest z firmy,
    > która tworzy oprogramowanie dotyczące tego tematu.

    o w morde - oczywiscie nie załapałem dowcipu.