  • 1. Data: 2004-01-19 11:24:10
    Temat: faktura a koszty transportu
    Od: kasia<k...@g...pl>

    Czy to prawda, że zmieniły się przepisy dotyczące kosztów transportu i
    faktury VAT? Czy każda faktura, z którą idzie towar do klienta musi
    zawierać koszty transportu? A co wtedy, gdy jest umowa z klientem, że
    my, dostawca pokrywa te koszty?
    Dzięki z odp.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-20 07:38:28
    Temat: Re: faktura a koszty transportu
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "kasia" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > faktury VAT? Czy każda faktura, z którą idzie towar do klienta musi
    > zawierać koszty transportu? A co wtedy, gdy jest umowa z klientem, że
    --------------------------------------
    Nic takiego nie słyszałam mnie to tez interesuje.Nie bardzo widze sens
    takiego rozbicia jesli mam 22 stawke Vat.
    Wiola

  • 3. Data: 2004-01-20 08:09:07
    Temat: Re: faktura z PRZYMUSOWYMI kosztami transportu
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

> [...]
    > faktury VAT? Czy każda faktura, z którą idzie towar do klienta musi
    > zawierać koszty transportu? A co wtedy, gdy jest umowa z klientem, że

    Co to idiotyzm?. Jaki palant to wymyślił?.
    AUTOR ! Autor! Autor!

    Również jestem bardzo zainteresowany, jeśli TO PRAWDA !

  • 4. Data: 2004-01-20 08:24:17
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

> [...]
    > Czy to prawda, że zmieniły się przepisy dotyczące kosztów transportu i
    > faktury VAT? Czy każda faktura, z którą idzie towar do klienta musi

    A nie chodzi tu czasem o faktury IMPORTOWE ?
    Te "od zawsze" musiały zawierać transport, by cło i VAT PP miało większy:-(

  • 5. Data: 2004-01-20 09:10:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Jan 2004, kasia wrote:

    >+ Czy to prawda, że zmieniły się przepisy dotyczące kosztów transportu i
    >+ faktury VAT? Czy każda faktura, z którą idzie towar do klienta musi
    >+ zawierać koszty transportu?

    Podaj skąd wzięłaś taką informację, może "komuś dzwoniło"...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)