  • 1. Data: 2003-07-25 10:26:31
    Temat: gdzie w VAT7 kasa fisk?
    Od: "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net>

    Witam,

    Zakonczylem DG, kiedys odliczylem pol kasy fiskalnej, poniewaz DG trwala
    dosc krotko, to pol ceny netto kasy musze zwrocic. W jakiej kolumnie VAT 7
    to ujac ?

    Dzieki

  • 2. Data: 2003-07-25 11:09:12
    Temat: Re: gdzie w VAT7 kasa fisk?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > dosc krotko, to pol ceny netto kasy musze zwrocic. W jakiej kolumnie VAT 7

    A musi byc "w kolumnie" ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-07-25 11:33:46
    Od: "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net>

    > A musi byc "w kolumnie" ?

    chodzilo mi oczywiscie o komorke

  • 4. Data: 2003-07-25 13:07:10
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > chodzilo mi oczywiscie o komorke

    A mnie prawde mowiac chodzilo o to, czy musi by w komorce....
    (czyli na deklaracji VAT)

    Mysle, ze mile panie w US wiedza...

    Ale jak bym MUSIAL wyslac VAT-7 i chial to ujac w deklaracji,
    to bym tych pan zapytal..., gdyby ne bylo czasu wpisalbym w poz 65 te kwote
    z minusem.....
    glupio to wyglada, ale nie widze lepszego wyjscia niz nic nie pisac lub
    wpisac w poz 65...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-07-25 21:14:16
    Od: "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net>

    > A mnie prawde mowiac chodzilo o to, czy musi by w komorce....
    > (czyli na deklaracji VAT)

    tak, babka co robila wydruk koncowy mowila, aby to ujac w vat7

    > Mysle, ze mile panie w US wiedza...
    > wpisac w poz 65...

    pojechalem do nich z deklaracja, i dokladnie bylo tak jak mowiles, pozycja
    65 z minusem :-)))

    dzieki za checi

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-07-31 09:55:21
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > tak, babka co robila wydruk koncowy mowila, aby to ujac w vat7

    > pojechalem do nich z deklaracja, i dokladnie bylo tak jak mowiles, pozycja
    > 65 z minusem :-)))

    Zawsze mowilem, ze gdy sie jezie do US z przeswiadczeniem ze tam sa mile
    panie,
    to okazuje sie, ze SA...

    Boguslaw