  • 1. Data: 2002-12-19 21:33:44
    Temat: info. o zmianie konta
    Od: "Kasia M." <k...@p...gazeta.pl>

    witam ,
    zmieniłem konto bankowe, prowadzę DG opodatkowaną w formie karty podatkowej
    i jestem płatnikiem VAT, czy musze zawiadomić US o zmianie konta (VAT
    wpłacam osobiście w kasie urzędu , a z karty jestem zwolniony (kwota podatku
    jest mniejsza niż zdrowotne))
    pozdrawiam Andrzej

  • 2. Data: 2002-12-19 23:42:44
    Temat: Re: info. o zmianie konta
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Kasia M." <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i jestem płatnikiem VAT, czy musze zawiadomić US o zmianie konta (VAT
    > wpłacam osobiście w kasie urzędu , a z karty jestem zwolniony (kwota

    Konto wpisuje się w zgłoszeniu NIP i w zgłoszeniu do ZUSu, więc nie
    zaszkodzi (a foramlnie nawet trzeba) zgłosić zmianę.
    Pzdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-12-20 08:04:53
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Kasia M. wrote:

    > konta (VAT wpłacam osobiście w kasie urzędu , a z karty jestem

    I urząd ci przyjmuje???
    Z tego co pamiętam to VAT można płacić tylko na konto

  • 4. Data: 2002-12-20 08:54:09
    Od: "tpi" <d...@w...pl>

    > witam ,
    > zmieniłem konto bankowe, prowadzę DG opodatkowaną w formie karty
    podatkowej

    Tak musisz i masz na tą czynność 7 dni ponieważ jeżeli jest to konto
    założone dla tej działalności to tak mówią o tym przepisy

    DPIF Doradca

  • 5. Data: 2002-12-20 10:59:07
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > podatkowej
    >
    > Tak musisz i masz na tą czynność 7 dni ponieważ jeżeli jest to konto
    > założone dla tej działalności to tak mówią o tym przepisy
    >
    > DPIF Doradca

    Proponuję to co doradca razy 2 tj 14 dni.
    Art 13.3 PDG

  • 6. Data: 2002-12-20 15:34:56
    Od: "Kasia M." <k...@p...gazeta.pl>

    > I urząd ci przyjmuje???
    > Z tego co pamiętam to VAT można płacić tylko na konto

    podatnicy opodatkowani w formie karty mogą jako jedyni wpłacać w kasie
    Urzędu

  • 7. Data: 2002-12-20 18:15:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > podatnicy opodatkowani w formie karty mogą jako jedyni wpłacać w
    kasie
    > Urzędu

    A ryczałtowcy już nie?
    Coś ich wykluczyło?