  • 1. Data: 2004-07-26 17:45:31
    Temat: jak będziesz szła do domu to napisz pocztą - będę mógł pójść do garażu
    Od: "Pepek" <p...@d...friko3.onet.pl>

  • 2. Data: 2004-07-26 17:47:25
    Od: "Pepek" <p...@d...friko3.onet.pl>

    No tak - po przejechaniu kilkuset kilometrów jestem zmęczony :)))))

    --
    _______________________

    http://arius.atr.bydgoszcz.pl/
    _______________________
    Użytkownik "Pepek" <p...@d...friko3.onet.pl> napisał w wiadomości

    > --

    ---

  • 3. Data: 2004-07-26 18:00:11
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    Za duzo azotu we krwi ? ;-)

    -spaliny potrafia wrocic do silnika i zrobic np . tuning dziurke w tloku

  • 4. Data: 2004-07-26 20:13:31
    Od: "Szauek" <l...@w...pl>

    a co Wy bedziecie robic w tym garazu:)?
    Szauek