  • 1. Data: 2002-04-17 13:38:59
    Temat: jak ominac terminy w Ustawie o Zamow. Publicznych?
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Firma państwowa potrzebuje pilnie zakupić moduł do transmisji internetowych
    za ponad 20 000 zł. Czy jest jakaś szansa, by ominąć Ustawę o Zamówieniach
    Publicznych w kwestii terminu? Nie chodzi o przekręt w sensie zakupu od
    kogoś określonego, ale o szybkość tego zakupu... Czy macie jakiś pomysł?...

    Pozdrawaiam
    Kuba

  • 2. Data: 2002-04-17 15:08:02
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl>

> [...]
    | Publicznych w kwestii terminu? Nie chodzi o przekręt w sensie zakupu od
    | kogoś określonego, ale o szybkość tego zakupu... Czy macie jakiś

    sprobuj na pl.soc.bezprawie albo pl.soc.przekret

    Marcin.

  • 3. Data: 2002-04-17 15:14:03
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "KRZEM" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > internetowych
    Zamówieniach
    > pomysł?...
    >
    > sprobuj na pl.soc.bezprawie albo pl.soc.przekret

    Dowcipnyś. Nie uważam, że chcę naruszyć prawo. Szukam wyjścia z patowej
    sytuacji. Muszę mieć produkt w czasie krótszym niż 6 tygodni. Akurat państwo
    straci na tym, że nie będzie tego urządzenia, więc raczej nie o przekręt - w
    Twym słowa tego znaczeniu - chodzi...

    Kuba

  • 4. Data: 2002-04-17 15:56:49
    Od: "Daniel" <w...@p...onet.pl>

    Witam,
    jeżeli - "moduł do transmisji internetowej" - oznacza urządzenie, badź grupę
    (typowych ) urządzeń, można zgodnie z art. 68 ustawy można to załatwić w
    drodze - zapytania o cenę. Wówczas czas realizacji powinien być krótszy.

    Jeżeli ów moduł - to rozwiązanie sprzętowo-programowe (dedykowane aplikacje)
    wówczas pozostaje przetarg nieograniczony lub przy określonych warunkach -
    ograniczony.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 5. Data: 2002-04-18 10:00:38
    Od: "wisia" <m...@p...onet.pl>

    > za ponad 20 000 zł. Czy jest jakaś szansa, by ominąć Ustawę o Zamówieniach
    > pomysł?...

    Art 15 ust 1. W postepowaniu o zamowienie publiczne, ktorego wartosc nie
    przekracza rownowartosci 30 000 euro (............bla, bla..........) i nie
    stosuje sie przepisow ustawy dotyczacych (...............), terminow

    W skrocie, najprosciej , zapytanie o cene, 4 kontrahentow, jesli sa w stanie
    dostarczyc oferte, roztrzygniecie przetargu chocby jutro

    pozdro
    wisia

  • 6. Data: 2002-04-25 20:06:10
    Od: p...@T...TO.poczta.onet.pl (Pawel Baranowski)

    "KRZEM" <m...@s...pl> wrote <a9k32j$jtg$1@news.tpi.pl>:

    >internetowych
    >pomysł?...
    >
    >sprobuj na pl.soc.bezprawie albo pl.soc.przekret
    >
    >Marcin.

    Oj Panie KRZEM. Nieładnie tak odpowiadać.

    A jednak można to zrobić w zgodzie z prawem.
    Trzeba jednak uzyskać indywidualną zgodę prezesa UZP.
    A na drugi raz trzeba sobie takie coś załatwić na pewną grupę zamówień -
    np. na części zamienne, które trzeba kupować szybko, co wyklucza całą
    procedurę. Zadzwoń do UZP, jak im powiesz czego chcesz to pomogą Ci.

    Przed odpowiedzia skasuj "TNIJ.TO."

    Before reply cut "TNIJ.TO."

  • 7. Data: 2002-04-29 11:10:20
    Od: Janusz_K <J...@u...bielsko.pl>

    Pawel Baranowski wrote:

    > Oj Panie KRZEM. Nieładnie tak odpowiadać.
    >
    > A jednak można to zrobić w zgodzie z prawem.
    > Trzeba jednak uzyskać indywidualną zgodę prezesa UZP.
    A gdzie tak pisze? zgoda jest potrzebna powyżej 20 000 ale EURO!!

    > A na drugi raz trzeba sobie takie coś załatwić na pewną grupę zamówień -
    > np. na części zamienne, które trzeba kupować szybko, co wyklucza całą
    > procedurę. Zadzwoń do UZP, jak im powiesz czego chcesz to pomogą Ci.

    A teraz do autora wątku, skoro sprawa wyszła nagle i nie została ujęta w
    planach to możesz
    zakupić w trybie art.71 p.3

    --
    Pozdr.

    Janusz

  • 8. Data: 2002-04-29 11:12:35
    Od: Janusz_K <J...@u...bielsko.pl>

> [...]
    > dostarczyc oferte, roztrzygniecie przetargu chocby jutro
    ^^^^^^^^^
    Pani Wisiu, jeżeli przetarg to nie zapytanie cenowe, nie mieszajmy
    pojęć.

    --
    Pozdr.

    Janusz