  • 1. Data: 2005-06-10 16:30:57
    Temat: jak sprawdzic klienta ?
    Od: "Darek" <skwierczacyNOłsPAM@wp.pl>

    Witajcie

    Czy jest mozliwosc sprawdzenia czy moj ewentualny przyszly klient - firma z
    drugiego konca Polski w ogole istnieje ? - jakis spis spolek lub
    prowadzacych dzialanosc gosp. ? Szukam sobie informacji o tym wlasnie
    kliencie i nic nie moge w sieci znalezc (wiec raczej nie posiada strony
    www).

    Darek

  • 2. Data: 2005-06-10 18:22:00
    Temat: Re: jak sprawdzic klienta ?
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Darek" <skwierczacyNOłsPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowadzacych dzialanosc gosp. ? Szukam sobie informacji o tym wlasnie
    > kliencie i nic nie moge w sieci znalezc (wiec raczej nie posiada strony

    niech ci przesle wypis z EDG lub KRS i wtedy we wlasciwym urzedzie lub
    sadzie bedziesz mogl sprawdzic czy jest faktycznie zarejestrowany.

    pzdr
    piotrek

  • 3. Data: 2005-06-10 18:27:48
    Od: "Jarek" <k...@k...com>

    Witam.

    Wstępnie regon sprawdzisz pod adresem
    http://windykacja1.republika.pl/kody03.html

    NIP sprawdzisz pod adresem http://windykacja1.republika.pl/kody01.html

    Dowiesz się czy przynajmniej podane numery są prawdziwe.

    Jarek

  • 4. Data: 2005-06-10 18:38:44
    Od: "Darek" <skwierczacyNOłsPAM@wp.pl>

    Użytkownik "Jarek" <k...@k...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > NIP sprawdzisz pod adresem http://windykacja1.republika.pl/kody01.html
    >

    > Dowiesz się czy przynajmniej podane numery są prawdziwe.

    dzieki za linki !

  • 5. Data: 2005-06-10 18:45:14
    Od: "Darek" <skwierczacyNOłsPAM@wp.pl>

    wychodzi na to ze moj regon jest nieprawidlowy :]

  • 6. Data: 2005-06-10 18:46:36
    Od: "Jarek" <k...@k...com>

    Witam.

    > wychodzi na to ze moj regon jest nieprawidlowy :]
    To bądź bardzo ostrożny.

    Jarek

  • 7. Data: 2005-06-10 18:47:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Jun 2005, Darek wrote:

> [...]
    >+ Czy jest mozliwosc sprawdzenia czy moj ewentualny przyszly klient - firma z
    >+ drugiego konca Polski w ogole istnieje ? - jakis spis spolek lub

    Hm... a nie wpadłeś na to że ty też "gdzieś" jesteś zarejestrowany
    i że to "gdzieś" jest informacją pierwotną ? ;)
    Rejestry są dwu rodzajów, oba jawne:
    - EDG (ewidencje działalności gospodarczej), prowadzone przez organy
    wykonawcze administracji (np. prezydenta miasta), mogą się do nich
    wpisywać wyłącznie przedsiębiorcy będący osobami fizycznymi, każda
    gmina ma ODDZIELNĄ ewidencję
    - KRS (Krajowy Rejestr Sądowy), ogólnokrajowy, obejmuje wszystkich
    pozostałych, osoby fizyczne również MOGĄ dać się wpisać do KRS

    To kontrahent powinien ci podać numer swojego wpisu do EDG lub KRS !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 8. Data: 2005-06-10 21:32:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Jun 2005, Jarek wrote:

> [...]
    >+
    >+
    >+ Dowiesz się czy przynajmniej podane numery są prawdziwe.

    Hm... mi wygląda że sprawdza czy są formalnie poprawne... czyli
    czy sumy kontrolne są zgodne. Przecież do określenia "prawdziwości"
    konieczne są dane kontrahenta (i porównanie ich z wpisem w bazie).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 9. Data: 2005-06-10 21:35:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Jun 2005, Darek wrote:

    >+ wychodzi na to ze moj regon jest nieprawidlowy :]

    ...mi też.
    Obstawiam że kalkulator jest nietentego... :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 10. Data: 2005-06-10 23:38:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > ...mi też.
    > Obstawiam że kalkulator jest nietentego... :]

    Taka mała kryptoreklama. Pobierz sobie z adresu
    http://republika.pl/roberttomasik/pliki/Dekoder.zip
    napisany przeze mnie dekoder. Przy okazji dowiesz się skąd są firmy.
    Darmowy i w znanych mi wypadkach dawał właściwe odpowiedzi na postawione
    pytania.