  • 1. Data: 2005-06-10 11:51:04
    Temat: faktura bez odrecznego podpisu - czy mozna ?
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    witam, czy ktos moglby mi wskazac podstawe prawna do wystawiania faktur z
    nadrukowana osoba upowazniona do wystawienia fv, ale bez jej odrecznego
    podpisu ? chodzi o wystawce faktury a nie odbiorce.

    dzieki, pzdr.

  • 2. Data: 2005-06-10 14:37:41
    Temat: Re: faktura bez odrecznego podpisu - czy mozna ?
    Od: "new one" <x...@i...pl>

    > witam, czy ktos moglby mi wskazac podstawe prawna do wystawiania faktur z
    > nadrukowana osoba upowazniona do wystawienia fv, ale bez jej odrecznego
    > podpisu ? chodzi o wystawce faktury a nie odbiorce.

    bylo juz wiele razy,
    dwie strony moga nie podpisywac poniewaz nie jest juz nigdzie zapisane ze
    musza :) wiec trudno podac podstawe :)