  • 1. Data: 2003-04-13 05:46:32
    Temat: jak wyglada refaktura??
    Od: dan <d...@p...pl>

    Wlasnie jak wyglada refaktura? Czy poprostu wypisuje sie fvat i nigdzie
    sie nie zaznacza ze jest to refaktura?

    Pozdrawiam
    Dan

  • 2. Data: 2003-04-13 12:51:20
    Temat: Re: jak wyglada refaktura??
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik dan napisał:
    > Wlasnie jak wyglada refaktura? Czy poprostu wypisuje sie fvat i nigdzie
    > sie nie zaznacza ze jest to refaktura?

    W polskim prawie nie ma czegos takiego jak "refaktura". :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-04-13 13:39:20
    Od: dan <d...@p...pl>

    > W polskim prawie nie ma czegos takiego jak "refaktura". :-)

    ok - Czyli ma byc zwykla fvat

  • 4. Data: 2003-04-13 19:03:15
    Od: "Bogdan K" <p...@p...com>

    > Wlasnie jak wyglada refaktura? Czy poprostu wypisuje sie fvat i nigdzie
    > sie nie zaznacza ze jest to refaktura?

    W nagłówku niczym, w treści może- np w zależności od wzoru wydruku faktury
    czasem jest pole na wpisanie dodatkowego komentarza.
    Przy wynajmie lokalu /biuro/ na fakturze za prąd wg podlicznika dodaję
    komentarz "refaktura za miesiąc xxxxx" itp.
    Pozdrawiam
    BogdanK

  • 5. Data: 2003-04-13 19:26:54
    Od: dan <d...@p...pl>

> [...]
    > Przy wynajmie lokalu /biuro/ na fakturze za prąd wg podlicznika dodaję
    > komentarz "refaktura za miesiąc xxxxx" itp.

    Wielkie dzieki - dokladnie o to mi chodzilo :)

    Pozdrawiam
    Dan

  • 6. Data: 2003-04-13 22:19:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 13 Apr 2003, Maddy wrote:

> [...]
    >+ > sie nie zaznacza ze jest to refaktura?
    >+
    >+ W polskim prawie nie ma czegos takiego jak "refaktura". :-)

    ...nie licząc wyroków SN (AFAIR, chyba że to był NSA "w składzie 7")
    które to wyroki określiły kiedy wolno łamać przepisy ;)
    (znaczy: refakturować np. prąd mimo że *nie jest* się podatnikiem
    akcyzy itp - do "telefonu" to też chyba trzeba by inaczej
    być operatorem, prawdaż ?).
    Ja tam bym *w treści* dopisał "refaktura wg wskazań licznika nr..." :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (na grupie na chwilę)
    PS: wyciąg z wyroku cytowałem, "dan" może przejrzeć (googlem ?) ostatni
    mięsiąc - na więcej nie mam czasu bo za 4,5 godziny mam wstać :[

  • 7. Data: 2003-04-14 07:37:56
    Od: "Joanna G." <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Tak wystawia sie fakture VAT ale zeby bylo wiadomo iz chodzi o tak zwana
    refakture najlepiej napisac ,co sie refakturuje w rubryczce "przedmiot
    sprzedazy" (np.refaktura przesylek pocztowch). Ja tak wystawialam refaktury
    i ksiegowosc jednej i drugiej firmy uznala to bez zadnego problemu i stosuje
    to do dzisiaj.

    Pozdrawiam,
    Joanna

    Uzytkownik "dan" <d...@p...pl> napisal w wiadomosci