  • 21. Data: 2009-03-24 14:01:16
    Temat: Re: jaka kara za opóźniony wydruk raportu miesięcznego?
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Nod pisze:

    > Użytkownik "PiotrB." <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > raport miesięczny ma byc drukowany pierwszego dnia miesiąca za miesiąc
    > poprzedni lub w dzien następny, ale przed rozpoczęciem sprzedarzy (jakoś
    > tak to szło), jest na to odpowiednie rozporządzenie i paragrafy.
    >
    > Wydrukowanie po terminie to wykroczenie karane mandatem, ja dostałem
    > najniższy - 130zł.

    te 130 zl to za jeden miesiac, czy ogolnie?
    ja mam z 1,5 roku nie wydrukowane :(

  • 22. Data: 2009-03-24 15:44:28
    Od: "Nod" <p...@g...com>

    Użytkownik "Ania" <a...@g...pl> napisała w wiadomości

    > te 130 zl to za jeden miesiac, czy ogolnie?
    > ja mam z 1,5 roku nie wydrukowane :(

    kara jest za 1 miesiąc, bo tylko pierwszy miesiąc działalności zapomniałem
    wydrukować, później drukowałem normalnie. 130zł to najniższy mandat za to
    wykroczenie, nie wiem jaki jest maksymalny.
    Myślę, że dużo większa będzie kara gdy sami dojdą do tego, że masz nie
    wydrukowane, chyba lepiej się przyznać samemu - warto skonsultować z
    księgową itp. może da sie to jakoś wyprostować odpowiednimi korektami etc.
    unikając kary.

    --
    Pozdrawiam,
    Nod

  • 23. Data: 2009-03-25 15:02:56
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Nod pisze:

> [...]
    > wydrukowane, chyba lepiej się przyznać samemu - warto skonsultować z
    > księgową itp. może da sie to jakoś wyprostować odpowiednimi korektami

    poki co podrukowalam za cale 1,5 roku, bedziemy sie martwic na kontroli
    co z tym zrobic, celowow przeciez tego nie zrobilam... paranoja, zeby to
    sie jeszcze gdzies wpisywalo, a to po prostu ma byc wydrukowane, tym
    wieksza paranoja, bo przeciez rap. miesieczny mozna wydrukowac w
    dowolnym momencie, z dobowym inna bajka, natomiast te raporty czy je
    wydrukuje dzis, czy za rok beda takie same, data wydruku jedynie bedzie
    inna, no ale coz zyjemy w takim zabawnym kraju :(

  • 24. Data: 2009-03-25 15:06:24
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 25-03-2009 o 16:02:56 Ania <a...@g...pl> napisał(a):

    > poki co podrukowalam za cale 1,5 roku, bedziemy sie martwic na kontroli
    > co z tym zrobic, celowow przeciez tego nie zrobilam... paranoja, zeby to

    Może czynny żal załatwiłby sprawę - pytanie tylko czy przewinieniem było
    niewydrukowanie raportu w terminie, czy też to że raport wydrukowany po terminie
    jest wadliwy. Bo jeśli to drugie, to złożenie czynnego żalu zadziała do dnia
    złożenia,
    a potem to już US będzie mógł mandatować, więc czynny żal będzie jednoznaczny z
    autodonosem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 25. Data: 2009-03-25 15:14:29
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Tomek pisze:
    > Dnia 25-03-2009 o 16:02:56 Ania <a...@g...pl> napisaĹ?(a):

    > MoĹźe czynny Ĺźal zaĹ?atwiĹ?by sprawÄ? - pytanie tylko czy przewinieniem byĹ?o
    > niewydrukowanie raportu w terminie, czy teĹź to Ĺźe raport wydrukowany po terminie
    > jest wadliwy. Bo jeĹ?li to drugie, to zĹ?oĹźenie czynnego Ĺźalu zadziaĹ?a do dnia
    zĹ?oĹźenia,
    > a potem to juĹź US bÄ?dzie mĂłgĹ? mandatowaÄ?, wiÄ?c czynny Ĺźal bÄ?dzie
    jednoznaczny z autodonosem.

    chyba nie bede sie wychylac przed szereg, juz sie kilka razy
    przekonalam, ze nadgorliwosc jest gorsza od... (wiadomo czego), moze
    przy najblizszej okazji podpytam sie w skarbówce jak najlepiej to
    zatalwic, cholera juz jestem glupia w tym temacie

  • 26. Data: 2009-03-25 21:01:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Mar 2009, Ania wrote:

> [...]
    > paranoja, bo przeciez rap. miesieczny mozna wydrukowac w dowolnym momencie,

    Przypuszczam, że przepis jest na wypadek awarii kasy.
    Awarii faktycznej lub takiej której ktoś "pomógł" dodajmy :)

    pzdr, Gotfryd