  • 1. Data: 2007-04-14 20:05:18
    Temat: jaki PIT do zgłoszenia aktualizacyjnego
    Od: "rzmota" <r...@g...com>

    Witam,

    bede się pierwszy raz rozliczał z US i potrzebuje wypełnić pit dot.
    zgłoszenia aktualizacyjnego, gdzie podaje numer konta bankowego na
    który zostanie przelany zwrot podatku.

    Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaki to jest numer PITa ?

    Z góry dzieki,

    pozdrawiam, rzmota

  • 2. Data: 2007-04-14 20:10:39
    Temat: Re: jaki PIT do zgłoszenia aktualizacyjnego
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "rzmota" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaki to jest numer PITa ?

    Nie ma takiego numeru....
    Jest za to numer NIP-a - NIP-1, jesli prowadzisz dzialalnosc i NIP-3, jesli
    nei prowadzisz....
    Rozumiem, ze numer NIP juz posiadasz?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-04-14 20:18:11
    Od: "rzmota" <r...@g...com>

    On 14 Kwi, 22:10, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]

    > Nie ma takiego numeru....
    > Jest za to numer NIP-a - NIP-1, jesli prowadzisz dzialalnosc i NIP-3, jesli

    Tak, dzieki już wiem :)

    Pozdrawiam, rzmota