  • 1. Data: 2003-01-29 15:55:06
    Temat: jakie dokumenty w celu udokumentowania darowizny na cele kultu religijnego
    Od: "jacek" <j...@b...gnet.pl>

    Pytanie jak w temacie. Czy wystarczy przedstawic dowod wplaty na konto?
    Urząd skarbowy stwierdzil ,ze potrzebuje dokumentu na jaki cel zostaly
    wydane pieniadze.
    A to po prostu byly pieniadze przeznaczone na dzialalnosc statusowa zwiazku
    wyznaniowego.

    jacek

  • 2. Data: 2003-01-29 16:12:34
    Od: "Pata" <v...@w...pl>

    Czy związek nie może ci wystawić rachunku? Byłoby po sprawie.

    Pata

  • 3. Data: 2003-01-29 16:19:21
    Od: "jacek" <j...@b...gnet.pl>

    oczywiscie ,ze moze, ale czy musi pisać na jaki cel zostały wykorzystane
    pieniadze . tzn czy musi przedstawic rozliczenie?Z tego co wyczytalem, to
    mialby taki obowiazek, gdybym w kolejnych latach przekroczyl 10% dochodu na
    taki cel. A tego nie spelniam.
    Po za tym na www.infor.pl wyczytalem, ze wystarczy dowod poniesionej
    darowizny tzn. moj dowod wplaty. Czy tak jest w istocie?

    jacek

  • 4. Data: 2003-01-29 22:29:00
    Od: "Abrahamr" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > wydane pieniadze.
    > A to po prostu byly pieniadze przeznaczone na dzialalnosc statusowa

    wpłata musi być dokonana na konto bankowe związku wyznaniowego

    Pozdrawiam
    Abram

  • 5. Data: 2003-01-29 23:27:24
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > Po za tym na www.infor.pl wyczytalem, ze wystarczy dowod poniesionej
    > darowizny tzn. moj dowod wplaty. Czy tak jest w istocie?

    Z tego co ja się dowiedzialem to musi byc bankowy dowód wpłaty na ich konto z
    określeniem celu wpłaty (cel darowizny) i to
    wystarczy.

    Sark