  • 11. Data: 2005-04-09 15:13:12
    Temat: Re: kara za nietreminowe zlozenie PIT-5
    Od: "Maciek" <m...@g...pl>

    Czynny żal NALEŻY złożyć wraz z dokumentem (w tym wypadku z tym nieszczęsnym
    PITem)

    A tak na marginesie jakie są sankcje, za opóźnienia w składaniu dokumentów w
    ZUS?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów, Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie

  • 12. Data: 2005-04-09 19:45:00
    Od: "Radzio" <w...@S...pl>

    Sz.P. MARKUS <m...@k...net.pl> napisał(a):

    > Jeśli chcesz tekst odwołania (mam to od doradcy) to podaj na grupie
    > jaiś mail do siebie to prześlę.

    Też mam we wtorek spotkanie w Urzędzie Skarbowym.
    Jeżeli można to też poproszę na maila tekst odwołania.
    w...@S...pl

    pozdrawiam i dziekuje z gory,
    radzio

    --
    Klub Zbuntowanych Kaleczniaków
    www.kzk.prv.pl

  • 13. Data: 2005-04-09 21:01:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 9 Apr 2005, Maciek wrote:

    >+ Czynny żal NALEŻY złożyć wraz z dokumentem

    ...Kriss już wykładał że występek musi być wcześniej *nizenany*
    "ogranom". Czyli przy PIT może zadziałać tylko przy pierwszym PIT
    w danym roku !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)