  • 1. Data: 2005-04-05 07:05:08
    Temat: czy małżeństwo może założyć spółkę cywilną?
    Od: "FHULIKOR" <l...@n...pl>

    Witajcie

    Pytanie jak w temacie

    mój mąż prowadzi działalność gospodarczą a ja jestem osobą współpracującą

    chciałabym zmienić to na spółkę cywilną, żeby móc skorzystać z urlopu
    wychowawczego.

    czy mogę zrobić taką zmianę i na jakiej zasadzie?
    czy mogę ubiegać się o urlop wychowawczy i czy będzie mi się należał

    Ewa

  • 2. Data: 2005-04-05 15:57:45
    Temat: Re: czy małżeństwo może założyć spółkę cywiln??
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "FHULIKOR" <l...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie
    >
    > Pytanie jak w temacie
    >
    > mój m?ż prowadzi działalno?ć gospodarcz? a ja jestem osob? współpracuj?c?
    >
    > chciałabym zmienić to na spółkę cywiln?, żeby móc skorzystać z urlopu
    > wychowawczego.

    Z jakiego tytułu?
    Bo z powodu pracy w tej spółce nie możesz.