  • 1. Data: 2002-03-21 22:07:53
    Temat: kasa fiskalna
    Od: "Bartek" <b...@p...ont.pl>

    Witam
    Jakie są konsekwencej braku kasy fiskalnej pomimo przekroczenia limitu
    20.000 zł dla "nievatowca"?

  • 2. Data: 2002-03-22 08:50:30
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl>

    Nie wiem jak to jest z tymi 20 000 PLN bo ja dowiadywalam sie w US i
    powiedzieli, ze limit na 2001 i 2002 rok to 40 000.
    violeczka

  • 3. Data: 2002-03-22 09:15:29
    Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl>

    Juz wiem dokladnie jak to jest. 20 000 PLN w roku w którym rozpoczynasz
    dzialalnosc gospodarcza, natomiast 40 000 + 2 miesiace w roku nastepnym,
    czyli pelnym roku prowadzenia dzialalnosci gospodarczej.
    Co do konsekwencji to kara pieniezna (zalezy od US) z wezwaniem do
    natychmiastowego zapuku kasy
    violeczka

  • 4. Data: 2002-03-22 10:50:47
    Od: "Bartek" <b...@p...ont.pl>

    Dzięki

    R Megane 1.6 RT

  • 5. Data: 2002-03-22 11:47:19
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Widziałem decyzję dla sklepu za brak KF 50000:))) ale z tymi 20000/40000
    jest tak jak napisała wcześniej .... dotyczy tylko rozpoczynających
    działalność. A poza tym chodzi tylko o jeden specyficzny obrót o którym mówi
    ustawa VAT.
    Pozdr

  • 6. Data: 2002-03-22 15:07:57
    Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl>

    Co to za "jeden specyficzny obrot"? (Nie stety nie mam dostepu do ustawy, a
    informacje jedynie od "milej" pani w US stad moje pytanie?)

  • 7. Data: 2002-03-23 09:34:30
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    FISKALIZACJI PODLEGA TYLKO OBRÓT NA RZECZ OSÓB FIZYCZNYCH NIE PROWADZĄCYCH
    DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ.

  • 8. Data: 2002-03-23 13:47:21
    Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl>

    dzieki
    violeczka

  • 9. Data: 2002-03-23 23:11:57
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 23 Mar 2002, violeczka wrote:

    >+ dzieki
    >+ violeczka
    [...i pod spodem niecałe 30 linii cytatu...]

    Podanie w kwestii formalnej: tnij cytaty (do koniecznego
    rozmiaru !) A o odpowiadanie *pod* cytatem to poproszę
    przy okazji ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2002-03-24 09:46:02
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

> [...]
    > czyli pelnym roku prowadzenia dzialalnosci gospodarczej.
    > Co do konsekwencji to kara pieniezna (zalezy od US) z wezwaniem do

    A jeśli działalność rozpoczęto 17.07.2001 roku, to od kiedy liczy się limit
    40000? Od lipca 2002?

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>