  • 1. Data: 2002-03-21 19:25:09
    Temat: Darmowy program - wróbel na dachu
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Gdy będę miał czas (o to dość trudno, gdyż odkąd prowadzę firmę od 12 lat
    mam więcej pracy niż czasu na nią) to chciałbym napisać darmowy program.

    Mam na myśli coś, co może wielu ludziom rozwiązać problemy z kompresją
    danych itp. - program rzędu ARJ.
    Obecnie ARJ i jemu podobne są na tyle drogie, że niemal wszyscy używaja ich
    niezbyt legalnie.

    Mam nadzieję, że poza nieszczęsnym czasem n aprzeszkodzie nie stanie
    fiskus...

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-03-22 08:33:10
    Temat: Re: Darmowy program - wróbel na dachu
    Od: "tdew" <t...@p...onet.pl>

    [ciach]
    > Mam nadzieję, że poza nieszczęsnym czasem n aprzeszkodzie nie stanie
    > fiskus...

    wiec nim zaczniesz pisac przeczytaj, bo moze Cie to drogo kosztowac....
    http://www.gazetaprawna.pl/numery/05602-661/aktualno
    sci.html?id_gpol2=3554
    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_001207/prawo/prawo_a
    _6.html

    Pzdr

  • 3. Data: 2002-03-22 16:20:02
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    tdew wrote:

    > [ciach]
    >
    > wiec nim zaczniesz pisac przeczytaj, bo moze Cie to drogo kosztowac....
> [...]

    Ja tylko zadam pytanie - który buc z MF pozazdrościł ruskiej mafii i zamierza
    stworzyć nowe podziemie - tym razem nielegalny obieg legalnego, darmowego
    oprogramowania ????!!!

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =