  • 1. Data: 2002-10-30 09:05:01
    Temat: kasa fiskalna
    Od: "Mariusz Jakubowski" <s...@...v.pl.nospam>

    Witam grupowiczow
    Mam pytanie dotyczace kasy fiskalnej. Po przekroczeniu jakiej kwoty
    sprzedazy detalicznej w 2002 roku nalezy zakupic kase fiskalna?

    Pozdrawiam i dziekuje
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-10-30 10:08:28
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Mariusz Jakubowski" <s...@...v.pl.nospam> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie dotyczace kasy fiskalnej. Po przekroczeniu jakiej kwoty
    > sprzedazy detalicznej w 2002 roku nalezy zakupic kase fiskalna?

    A Twój urząd nie wysłał ci informacyjnego pisma ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru że
    40 000 zł ????

    Bo mój jest rozrzutny i marnuje MOJE pieniądze na wysyłanie wszystkim takich pism.

  • 3. Data: 2002-10-30 10:11:28
    Od: "Mariusz Jakubowski" <s...@...v.pl.nospam>

    > A Twój urząd nie wysłał ci informacyjnego pisma ze zwrotnym potwierdzeniem
    odbioru że 40 000 zł ????

    > Bo mój jest rozrzutny i marnuje MOJE pieniądze na wysyłanie wszystkim
    takich pism.

    Dzieki. :) moj urzad wysyla tylko wezwania
    Mariusz

  • 4. Data: 2002-10-30 16:47:18
    Od: ">>>Sir KrOOlas<<<" <w...@o...pl>

    > Mam pytanie dotyczace kasy fiskalnej. Po przekroczeniu jakiej kwoty
    > sprzedazy detalicznej w 2002 roku nalezy zakupic kase fiskalna?

    Więcej info na temat kas fiskalnych na stronie www.mico.com.pl - dział PRAWO
    ,

    posdrOOfka

    --
    Sir KrOOlas
    GG: #4417050 http://morfeusz.wwnet.pl http://www.mico.com.pl

  • 5. Data: 2002-10-30 18:46:26
    Od: "Dariusz Domagała" <i...@n...com.pl>

    40000 pod warunkiem ze dzialalnosc nie zostala uruchomiona w 2002r!

    Jezeli w 2002 to z momentem przekroczenia 20000 PLN

    Darek