  • 1. Data: 2002-10-30 08:55:00
    Temat: Pogrom PROKOM'u.
    Od: "coolnet" <g...@p...com>

    Sciągnąłem ze strony ZUS najnowszą wersję Płatnik Przekaz Elektroniczny . I
    co się okazuje , program w ogóle nie daje sie uruchomić. Daje komunikat :To
    nie jest własciwa aplikacja Win32.
    Proces sciągania powtórzyłem kilkakrotnie , aby wykluczyć jakieś
    przekłamania- zawsze to samo.
    Napisałem e-maila do Zus - cisza.
    Czy można się dziwić , że kompuryzacja ostanich wyborów przebiegała
    podobnie. Tam też brała udział ta wspaniała firma.

    Pozdrawiam Tadeusz

  • 2. Data: 2002-10-30 10:31:39
    Temat: Re: Pogrom PROKOM'u.
    Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam>

    In article <apo6qd$p38$1@news2.ipartners.pl>, g...@p...com says...
> [...]
    > nie jest własciwa aplikacja Win32.
    > Proces sciągania powtórzyłem kilkakrotnie , aby wykluczyć jakieś
    To się "normalnie" dzieje - zapewne używałeœ jakiegoœ programu do
    œcišgania - też tak miałem, ale jak scišgnšłem przy pomocy tylko MSIE to
    bez problemu zaczęło się instalować.

    K.

  • 3. Data: 2002-10-30 12:09:16
    Od: "Radek S." <r...@i...pl>

    Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości
    > In article <apo6qd$p38$1@news2.ipartners.pl>, g...@p...com says...

    nie widzialem ale podobno pod Win95 nie dziala płatnik

    R.

  • 4. Data: 2002-10-30 14:19:58
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > Sciągnąłem ze strony ZUS najnowszą wersję Płatnik Przekaz Elektroniczny .
    > co się okazuje , program w ogóle nie daje sie uruchomić. Daje komunikat
    > nie jest własciwa aplikacja Win32.

    Może w końcu zrobili to g.... na inne platformy? Nieee....to niemożliwe.

  • 5. Data: 2002-10-30 14:24:24
    Od: "Damir" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy można się dziwić , że kompuryzacja ostanich wyborów przebiegała
    > podobnie. Tam też brała udział ta wspaniała firma.

    Ja też miałem problem z uruchomieniem Płatnika i po paru próbach
    zakończonych niepowodzeniem, zadzwoniłem do informatyka z Zus-u z
    inspektoratu w moim mieście. Przedstawiłem mu swój problem i pan
    odpowiedział mi- cyctat" A po co pan to chce wogóle instalować? Lepiej
    poczekać bo w styczniu będzie nowa wersja". No i w zasadzie się z nim
    zgodziłem. Po co mam się wkurzać przy instalacji nowej wersji, jeszcze coś
    się zchrzani i stracę wszystkie potwierdzenia. A poza tym jak usłyszałem co
    się stało z serwerami podczas wyborów, z zadowoleniem odetchnąłem i
    pocięgowałem w duchu informatykowi, że mi poradził abym nic nie instalował
    :-)

    Pozdrawiam

    Damir

  • 6. Data: 2002-10-30 14:28:24
    Od: "cks" <s...@s...pl>

    Ja ściągnąłem przez klienta ftp i instalacja poszła bez problemu.

  • 7. Data: 2002-10-30 23:14:55
    Od: Marcin Kadziolka <m...@l...com.pl>

    Radek S. <r...@i...pl> napisał(a):

    > . I
    > nie widzialem ale podobno pod Win95 nie dziala płatnik

    Ano nie działa. Windows wypisuje "brak jakiejś tam funkcji w kern32.dll"
    czy coś w tym guście.

    --
    Na razie | Signature Wizard wykonał nieprawidłową operację i zostanie
    Marcin | zakończony. Jeżeli problem będzie się powtarzał...

  • 8. Data: 2002-10-31 07:57:51
    Od: "Karol" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Radek S." <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości
    Elektroniczny
    > . I
    >
    > nie widzialem ale podobno pod Win95 nie dziala płatnik
    Microsoft od 01.01.2003 zaprzestaje suportowania win95, wiec najbezpieczniej
    będzie
    przenosić PTT na co najmniej Win98.
    Karol

  • 9. Data: 2002-10-31 10:00:00
    Od: Ender <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe>

    Użytkownik Sławomir Dąbrowski napisał:

    > Może w końcu zrobili to g.... na inne platformy? Nieee....to niemożliwe.

    I nie pozwalają zrobić innym :-(
    Szczegóły pod adresem:
    http://www.ibiblio.org/ser/SP-versus-RP/zus/

  • 10. Data: 2002-10-31 11:55:38
    Od: "Michał M." <m...@b...pop.pl>

    > nie widzialem ale podobno pod Win95 nie dziala płatnik

    działa działa