  • 1. Data: 2003-06-03 12:23:52
    Temat: komorka na firme a zmiana aparatu
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

    1. jezeli kupie kom. w zestawie promocyjnym na firme, czy musze go dodac do
    EW?
    2. jesli zakupiony tel. zamienie na tanszy powiedzmy na gieldzie, to w razie
    KS moge miec z tego powodu klopoty?

  • 2. Data: 2003-06-04 09:25:14
    Temat: Re: komorka na firme a zmiana aparatu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Jun 2003, Domino wrote:

    >+ 1. jezeli kupie kom. w zestawie promocyjnym na firme, czy musze go dodac do
    >+ EW?

    IMHO zależy ile wydasz: *musisz* tylko powyżej 1500 zł wartości.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-06-04 10:00:30
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

    > IMHO zależy ile wydasz: *musisz* tylko powyżej 1500 zł wartości.

    ale sprzedawcy tak 'sprytnie' ustawili sobie wartosc aparatu (2x ceny
    gieldowej), ze przewaznie 1500zl jest przekroczone. wlasnie - jak kupuje
    powiedzmy za 99zl tel co u nich bez upustu 1600zl kosztuje, to musze dodac
    do EW?

    cale to kupowanie z upustami - jak dla mnie b. zawile. bo co z ew. sprzedaza
    takiego tel za 1zl. czy jesli sprzdam za 500zl to moj dochod = 499zl? a to
    ze przez 2 lata place abonament po czesci pokrywajac wartosc komorki to sie
    dla US nie liczy?

    jest to gdzies jasno i zrozumiale wyjasnione? najlepiej w przykladach

  • 4. Data: 2003-06-04 15:12:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Jun 2003, Domino wrote:
    [...]
> [...]
    >+ powiedzmy za 99zl tel co u nich bez upustu 1600zl kosztuje, to musze dodac

    A tak, zapomniałem o pułapkach ze sprzedażą wiązaną :(
    [...]
    >+ jest to gdzies jasno i zrozumiale wyjasnione? najlepiej w przykladach

    Na grupie było kiedyś niejasno i niezrowumiale, tj. każdy miał
    jakieś tam swoje zdanie :)
    Możesz zapytać googla o "komórka OR komorka OR komorkowy OR komórkowy",
    ew. dopytując o "promocje" "upusty" i "wiązaną" ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-06-04 17:58:22
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

> [...]
    > Możesz zapytać googla o "komórka OR komorka OR komorkowy OR komórkowy",
    > ew. dopytując o "promocje" "upusty" i "wiązaną" ?

    no dzieki
    btw. brak interpretowania form fleksyjnych jezyka to niezly bol w
    wyszukiwarkach. czy nie moga po prostu dac mozliwosci stosowania wildcardow
    (*, ?) ?

  • 6. Data: 2003-06-04 20:42:21
    Temat: OT: komorka na firme a zmiana aparatu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]
    >+ btw. brak interpretowania form fleksyjnych jezyka to niezly bol w
    >+ wyszukiwarkach. czy nie moga po prostu dac mozliwosci stosowania wildcardow

    Oczywiście, mogą - z wyszukiwarek WWW np. Altavista ma.
    Ale z liczących się wyszukiwarek newsowych jest chyba tylko
    google - który nie ma... :(

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-06-04 21:07:16
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Domino" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze przez 2 lata place abonament po czesci pokrywajac wartosc komorki to
    ---------------------------------
    Tak dochód masz 499 zł przecież zapłaciłeś za niego 1 zł a sprzedałeś za 500
    zł.więc zarabiasz dokładnie 499 złl.A co z abonamentem no przecież
    wykorzystujesz na rozmowy i możesz zaliczyć w koszty firmy a wiec płacisz
    mniejszy podatek do US.
    Wiola

  • 8. Data: 2003-06-04 22:56:13
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

> [...]
    > zł.więc zarabiasz dokładnie 499 złl.A co z abonamentem no przecież
    > wykorzystujesz na rozmowy i możesz zaliczyć w koszty firmy a wiec płacisz

    jestes tego pewna? pare postow wczesniej napisano, ze wartosc tel. to nie to
    ile zaplacilem czyli 1zl, a to co jest w polu 'wartosc' (przed upustem).
    jesli jest tak jak piszesz, to praktycznie nigdy nie musze komorki dodawac
    do EW i chyba moge np. zamienic sobie na tansza i nikt sie nie bedzie
    czepial.

  • 9. Data: 2003-06-05 06:02:45
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

> [...]
    > jesli jest tak jak piszesz, to praktycznie nigdy nie musze komorki dodawac
    > do EW i chyba moge np. zamienic sobie na tansza i nikt sie nie bedzie
    Chcesz zaliczać abonament w koszty firmy to raczej zaliczyć w koszty zakup
    tej komórki.Ktoś pisał że masz wpisać w koszty kwote przed upustem ?
    Wiola