  • 1. Data: 2003-06-03 11:44:19
    Temat: import usług
    Od: "jb" <s...@t...pl>

    Witajcie !

    Dostałem własnie fakturę za usługę wykonaną na terenie Polski przez obcą
    firmę (import usług).
    No i teraz musze cos z nia sprytnego zrobic. Po wygooglowaniu tego i owego
    dowiedzialem sie, ze
    - > powinienem wystawic sobie fakturke sam sobie (co wpisac jako tytul
    takiej faktury ?), odprowadzic
    od niej Vat i ewentualnie w przyszlym miesiacu sie o niego upomniec.
    -> Na jaka kwote powinienem sobie owa fakture wystawic? przeliczajac po
    kursie nbp z dnia wystawienia faktury,
    otrzymania faktury czy zaplaty faktury ? (dodam, ze termin mam 30 dniowy).
    Czy oryginalna fakture musze tlumaczyc ?
    -> Na fakturze zagranicznej nie figuruje moj numer NIP - tamtejsze programy
    fakturujące nie przewidzialy takiego cuda.
    Czy to moze byc problem ?
    -> to samo pytanie tyczy sie KPiR -> co bedzie moim kosztem ? podejrzewam,
    ze kwota netto z faktury ktora sobie
    sam wystawilem, ale poprawcie mnie jezeli sie myle.

    Czy o czyms powinienem pamietac ? na co zwrocic uwage ?

    Pozdrawiam
    wciaz bladzacy w gaszczu przepisow ...

    --
    jb