  • 1. Data: 2002-04-10 19:28:12
    Temat: komputer
    Od: Violetta <b...@p...onet.pl>

    czy ktoś mi podpowie jak mam rozliczyć komputer.Kupiłam go w 2001 r i
    rozliczam się wspólnie z mężem.Czy jest jakaś podstawa prawna dotycząca
    podwójnego odlicznia - po 19% za komputer

  • 2. Data: 2002-04-11 05:42:44
    Temat: Re: komputer
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    > czy ktoś mi podpowie jak mam rozliczyć komputer.Kupiłam go w 2001 r i
    > rozliczam się wspólnie z mężem.Czy jest jakaś podstawa prawna dotycząca
    > podwójnego odlicznia - po 19% za komputer

    Jeżeli na fakturze za komputer jesteście oboje, i oboje macie prawo do
    odliczenia komputera (jako pomoc naukowa), to możecie odliczyć po połowie
    (19% od połowy sumy - ale nie więcej niż 399 złotych).