  • 1. Data: 2003-04-15 12:47:36
    Temat: koniec KRUS dla DG!?
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Hej,

    Słuchałem około południa Programu 1. PR i ktoś z 'rządu' powiedział, że Sejm
    właśnie zajął się uniemożliwieniem płacenia KRUS dla ludzi prowadzących DG.
    Sam płacę ZUS ale ciekawy jestem, jak to nasze szalone państwo rozwiązało?

    Kuba

  • 2. Data: 2003-04-15 14:15:34
    Temat: Re: koniec KRUS dla DG!?
    Od: Krystyna Sobczyńska <k...@w...pl>

    Użytkownik XYZ napisał:
> [...]
    > Sam płacę ZUS ale ciekawy jestem, jak to nasze szalone państwo rozwiązało?

    a myślałam, że się nie odważą... jeśli tak jest, jak napisałeś, to
    gratuluję im odwagi i nie zazdroszczę, bo pewno "dyskusje" z
    przedstawicielami rolników będą gorące :)

    co do "szalonego państwa", to ja się ostatnio boję za każdym razem, jak
    się biorą za zmienianie czegokolwiek...

    pozdrawiam

    ---------
    -> Atrakcyjna konfekcja męska i damska... <-
    -> http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=579
    132 <-
    ---------

  • 3. Data: 2003-04-15 19:50:20
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > a myślałam, że się nie odważą... jeśli tak jest, jak napisałeś, to
    > gratuluję im odwagi i nie zazdroszczę, bo pewno "dyskusje" z
    > przedstawicielami rolników będą gorące :)

    IMHO gratulacje są zdecydowanie przedwczesne, ponieważ
    i tak pewnie na gadaniu się skończy.

    > co do "szalonego państwa", to ja się ostatnio boję za każdym razem, jak
    > się biorą za zmienianie czegokolwiek...

    Ano. Zwłaszcza jeśli patronem tych zmian ma być niejaki Kołodko
    względnie osobnik o podobnej mentalności.

    pozd.Pix

  • 4. Data: 2003-04-18 19:59:06
    Od: "Pawel F. Rozenek" <s...@b...net>

    > a myślałam, że się nie odważą... jeśli tak jest, jak napisałeś, to
    > gratuluję im odwagi i nie zazdroszczę, bo pewno "dyskusje" z
    > przedstawicielami rolników będą gorące :)

    nie jestem zwolennikiem obecnego rzadu, ale ciesze sie z tajkiej decyzji,
    jesli nastapi. Po prostu nierozumiem, dlaczego fakty bycia rolnikiem ma
    upowazniac do nieplacenia ZUSu przy wykonywaniu dzialalnosci gospodarczej.

    Jak rozlnik orze czy sieje, to niech sobie placi krus. Ale jak robi DG, to
    juz jest moim skromnym zdaniem nieuczciwe!

  • 5. Data: 2003-04-18 22:51:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Apr 2003, Pawel F. Rozenek wrote:
    [...]
    >+ Jak rozlnik orze czy sieje, to niech sobie placi krus. Ale jak robi DG, to
    >+ juz jest moim skromnym zdaniem nieuczciwe!

    Coś w tym jest. Z zastrzeżeniem, że ja nie rozumiem dlaczego
    państwo uszczęśliwia ZUSem szewca a rolnika (w tym również
    rolnika którego majątek - zarówno 'konsumpcyjny' jak i 'produkcyjny
    przekracza majątek rzeczonego szewca o rzedy wielkości) - nie.
    Znaczy - 15/16 owego KRUSu dopłacamy z budżetu.

    pozdrowienia, Gotfryd