  • 1. Data: 2003-04-15 09:45:57
    Temat: Kto placi podatek w umowie o dzieło???
    Od: "cfr" <c...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam problem :/ Pracowalem na umowe o dzielo i nie dostalem PITu. Teraz
    nie wiem jak to jest z tym podatkiem. Nie dostalem calej kasy, nie dostalem
    PITu. Co mam teraz zrobic?
    Jak sie dowiedzialem w skarbowce, tej firmy nie ma (jest fikcyjna). Jezeli
    zglosze, ze nie dostalem PITu a dostalem czesc $$$ to ja zapalce podatek czy
    ta osoba dla ktorej pracowalem?

    --
    CFR
    3.V-ra Się!

  • 2. Data: 2003-04-16 02:52:52
    Temat: Re: Kto placi podatek w umowie o dzieło???
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od cfr -----###
> [...]
    > zglosze, ze nie dostalem PITu a dostalem czesc $$$ to ja zapalce podatek czy

    ale niektórzy sobie komplikują...
    nie ma firmy, nie ma całej kasy, nie było zaliczki na podatek, nie było
    zlecenia, nie ma sprawy...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...