  • 1. Data: 2007-06-05 13:45:38
    Temat: konto firmowe - czy muszę zakładać?
    Od: zagloba <c...@w...cc>

    Witam,

    jestem w trakcie otwierania działalności gospodarczej. Czy konieczne
    jest otwarcie firmowego konta, czy mogę przy prowadzonej działalności
    korzystać ze swojego konta osobistego?

    Dzięki z góry za odp. i pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-05 16:39:02
    Temat: Re: konto firmowe - czy muszę zakładać?
    Od: "GwynApNudd" <g...@a...pl>

    Użytkownik "zagloba" <c...@w...cc> napisał w wiadomości
> [...]
    > otwarcie firmowego konta, czy mogę przy prowadzonej działalności korzystać
    Polecam: "DG - czy naprawdę potrzebuję rachunek bankowy?" 5 dni temu.

    pozdr
    Gwyn

  • 3. Data: 2007-06-06 11:47:10
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

> [...]

    > otwarcie firmowego konta, czy mogę przy prowadzonej działalności korzystać

    Z zycia wziete: idziesz do US. Niemila pani przy okienku
    opierdoli Cie, ze nie masz konta bankowego, przy czym
    z wielka laska kaze Ci podac numer konta prywatnego.

    Po czym zaznaczy, ze "to tymczasowe". Ale jak
    olejesz sprawe i nie pojdziesz ponownie do US i nie podasz
    niemilej pani firmowego konta to i tak prawdopodobnie
    nikt sie o to nie upomni (moze kiedys...)

    Neko