  • 1. Data: 2007-06-05 10:31:54
    Temat: Sprzedaż mieszkania bez podatku
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam grupowiczów,

    W marcu tego roku zostałem właścicielem własnościowego mieszkania
    spółdzielczego. Prawa do lokalu nabyłem na drodze darowizny, a darczyńcą była
    moja siostra. W lipcu tego roku chciałbym sprzedać to mieszkanie po cenie
    rynkowej. Czy biorąc pod uwagę fakt, że pod tym adresem jestem zameldowany
    już od 8 lat, będę musiał zapłacić jakiś podatek. Jeśli tak, to w jakiej
    wysokości i czy istnieje jakiś sposób, aby tego uniknąć, pozostając w zgodzie
    z panującym prawem.

    Pozdrawiam,
    Tomek Jaworski