  • 1. Data: 2004-01-16 19:34:18
    Temat: kontrola VAT
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl>

    Witam!
    Właśnie zaczęła się w mojej firmie kontrola z US w zakresie VAT.
    Poradźcie na jakie niespodzianki się przygotować??

    pozdrawiam i trzymajcie za mnie kciuki

    Magda

  • 2. Data: 2004-01-19 07:55:26
    Temat: Re: kontrola VAT
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Magdalena napisał:

    > Witam!
    > Właśnie zaczęła się w mojej firmie kontrola z US w zakresie VAT.
    > Poradźcie na jakie niespodzianki się przygotować??

    Kontrola od tak sobie czy z czyms związana (np. wystąpiłaś o zwrot VATu,
    miałas ujemne kwoty na deklaracji itp)?

    A co do niespodzianek - co masz na myśli?

    W ciągu dwóch lata kontroli prawie miesiąc w miesiąc (duże zwroty VAT,
    eksport itp) nie spotkały mnie żadne niespodzianki.
    No, może poza faktem że kontrola mi sie umawia z dwudniowym wyprzedzenim
    i muszę sobie ją sama dowieźć - firma mieści się za miastem, w lesie,
    3km do najblizszego przystanu PKS ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-01-19 18:19:16
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message

> [...]
    > No, może poza faktem że kontrola mi sie umawia z dwudniowym wyprzedzenim
    > i muszę sobie ją sama dowieźć - firma mieści się za miastem, w lesie,

    właśnie się zastanawiam z jakiego powodu - spora niedopłata z poprzednich
    m-cy (nie uregulowana), teraz duży VAT naliczony, ale nie występowałam o
    zwrot. Korygowałam jeden miesiąc, bo zapomniałam wpisać kwotę nadwyżki z
    poprzedniego m-ca (kurcze :-(. Kontrolują styczeń - listopad 2003.
    Panie na szczęście też uprzedziły dwa dni wcześniej, są segregatorki,
    faktury opisane, zadekretowane i sprawdzone pod wzgl. merytorycznym,
    rachunkowym i księgowym. Wynajęliśmy dla nich oddzielne pomieszczenie na
    cele kontroli. Na razie spokój, oby to nie cisza przed burzą.

    pzdr. i trzymajcie kciuki
    Magda