  • 1. Data: 2004-01-16 14:26:53
    Temat: praca za granica- podatek
    Od: "pawel" <p...@g...pl>

    Witam,
    Od 1 pazdziernika 2003 pracuje w Szwajcarii. Wczesniej przez 7 miesiecy
    pracowalem w Polsce. Czy musze do PITu rowniez wpisywac dochody z pracy w
    Szwajcarii? Jak sie rozlicza podatek w takiej sytuacji, jaki PIT sie sklada?
    Wiem, ze Polska ma podpisana ze Szwajcaria umowe o unikaniu podwojnego
    opodatkowania. De facto w Szwajcarii nie place podatku poniewaz jako
    pracownik organizacji miedzynarodowej jestem z niego zwolniony . Czy ktos
    sie w tym orientuje albo wie gdzie uzyskac potrzebne informacje?
    Pozdrawiam,
    Pawel